Gå til innhold

Hva tror dere det blir? Og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror jeg får gutt.... Husker ikke hvilken dag jeg hadde sex i forhold til EL, fordi jeg egentlig hadde gitt opp, så vet ikke når jeg hadde EL hehe;) Men grunnen, er mange:

Legen på UL på fredag, sa hjertelyden høres ut som en gutt, og det kan se ut som en gutt... Er 10 uker... Det føles sånn, og det kinesiske fødselskartet sier så, er ikke i tvil der.... Også har jeg blitt spådd til det 2 ganger... Og mytene, på babyverden sier så, der kan man gå på kjønn på venstre side, og lese om myter, og de fleste stemmer der og for at det blir gutt....

Men det er jo i disse tilfellene det blir jente da, når det er så mye som tyder på det hehe

jeg tror det blir jente, har bare en følelse av det. Er enda mer dårlig enn forrige gang og da ble det jente. Men har blitt spådd med en gullring i hårstrå at det er en gutt:) jeg tror ikke på sånt da, så derfor håper jeg liksom at det er jente! Men det blir så spennende, skal ikke på ul før 3 mars. Kan hende vi bestiller en ul før det bare for å se kjønnet.

Det er interessant.

Mye tyder på jente her egentlig, men jeg tror gutt forde.

Jeg har en gutt fra før, så blir det jente er jo det kjempehyggelig da, så innerst inne ønsker jeg meg no ei lita tulle, hehe..Er vel lov det vel? ;-) Babis er jo hjertelig velkommen uansett skjønn liksom.

Jeg er mere dårlig nå enn sist. Det kan være at det er jente eller at jeg bare er mere sliten pga sønnen jeg har nå på 2 år og krever full oppmerksomhet.

Jeg har mere hårvekst føler jeg. Det er enten det, eller at det er jeg som bare ikke gdder å barbere meg like ofte lenger, hehe..

Det kinesiske kartet sier gutt da...

På min Ul forrige uke, sa han ingen ting om hjerteslagene ift skjønn, angrer for at jeg ikke spurte. Er jo litt morsomt da:-)

Nå skal jeg gå å se på skjønn på babyverden for moroskyld. Og sammenlikne med formen min;-)

Jeg føler på meg at det er gutt, forrige gang var jeg også kvalm, men denne gangen er jeg så usannsynlig mye dårligere at jeg føler det må være noe helt annet.. Og forrige gang kom en liten jente..

Ellers stemmer gutt med kinesisk fødselskart, og et par andre småting, men utenom det stemmer det meste med at det burde bli jente, men jeg føler likevel gutt..

Skal på UL 8.februar, KAN være vi får sett kjønnet da, men mulig det er litt i tidligste laget..

Annonse

Jeg har en følelse av at det er gutt... men det er nok mest fordi jeg drømte det en natt.. ellers så vet jeg ingenting om myter forbundet med det ene eller det andre...så i mitt tilfelle får jeg vel bare vente og se! Tror egentlig ikke jeg har lyst til å vite det før fødselen heller.. for barnet er velkomment uansett og da er jeg kanskje mindre innstilt på å kjøpe bare rosa/blått...noe jeg synes er litt kjedelig..

men vi får se, jeg er jo sinnsykt nysgjerrig til vanlig, så det kan godt hende den tar helt overhånd på UL allikevel..

:)

Tror det er ei jente... Sist hadde jeg en følelse av at det var en gutt, men håpte på jente. Og det ble gutt. Denne gangen er det ikke så nøye hva det blir - bare det blir :-) har det bare på følelsen at det er ei jente.

Sist ville vi ikke vite kjønnet. Denne gangen tror jeg at jeg vil vite - hvorfor ikke? Uansett vil vi glede oss til babyen kommer.

Annonse

Hmmm vanskelig dette, det er akkurat som jeg tror det blir jente, jeg tenker mye på jentenavn og ser litt for meg en jente. Men jeg har en del tegn på at det er gutt. Alle damer i far-delen av slekta mi får bare gutter bl.a. Og på spåforumet har jeg alltid blitt spådd gutt. Kinesisk kart sier jente da. Vi skal få vite det på ultralyd i alle fall. Bare å smøre seg m tålmodighet.

Jeg aner ikke.

Jeg har to jenter som jeg ikke var dårlige med. Så har jeg engutt som jeg var dårlig med. Nå er jeg gravid og var velldig dårlig i to uker,men nå finnes jeg ikke dårlig i det hele tatt.

VI hadde sex 4 dager før EL, så sånn sett så virker det som om deter jente + at jeg er velldig bleik og stygg(sie sdet ike at jentene sjeler skjønnheten fra moren sin?)

Men grunnet kvalmen så føler jeg det er gutt.

Har absolutt ikke peiling. Mange som har sagt at de tror jeg venter jente, kinesisk fødselskart sier jente, men selv har jeg ingen følelse av hva slags kjønn som ligger i magen min.

Har en gutt fra før. For meg spiller det ingen rolle hva slags kjønn det er, bare det er friskt : )

Har tre jenter fra før og tre forskjellige svangerskap til nå...

Eneste forskjellen fra de til dette er at jeg er helt utmattet, mer nepper på lukter og har fått enormt treg mage :(

-usikker, men har litt guttefølelse denne gang... Kinesiske sier jente. Får se hva ultra sier.

Blir bra uansett siden vi har fått verdens vakreste barn hver gang ;)

Jeg fikk følelsen av at det var gutt straks jeg fikk positivt svar på graviditetstesten. Så det har liksom blitt "han i magen", men helt uten annen grunn egentlig. Hadde alltid trodd jeg ønsket meg jente, men når jeg ble gravid så trodde jeg straks det var gutt.... Og så på guttenavn osv.... Kjæresten min håper vel det blir jente, selv om han sier han ikke har noe ønske, men av en eller anna grunn så hadde jeg en følelse av at det er gutt... I det siste når jeg har begynt å tenke at det kan være jente, sett på jentenavn osv, så blir jeg usikker. Har mistet hoftene som "første tegn" på graviditeten, og har ellers vært heeeelt fin i svangerskapet til nå, ingen plager. Vet ikke hva som tyder på hva :P

Har ikke sjekket kinesisk kart før; det sier jente! hihi....

Og; de ekstra kiloene har samlet seg på hoftene... (eller omplassert).

Føttene er ikke kaldere enn vanlig; da skal man visst ha jente?

Mens hvis man ikke er kvalm venter man gutt...

Det er jaggu vanskelig å si... Vet ikke hva jeg skal tro, men det blir hva det blir, og glade blir vi uansett :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...