Gå til innhold

kommer akkurat fra ul... dette er min 2. sa/ma på 2-3 måneder...

bollenr3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

føler med deg...fikk vite i dag at det ikke lenger var noe liv der...utrolig kiipt:( men det er mange jeg vet om som har blitt gravid etter første mens igjen, men jeg tror at sjangsene for en sa igjen er større enn hvis du venter noen måneder, men det er aldri noe garanti så det er bare prøve og håpe på det beste...

Hei

Er også trist og lei. Hadde min tredje SA/MA før helgen. Utrolig kjedelig, trodde det skulle gå bra denne gangen.

Jeg fikk også bekjed om å vente tre måneder før vi prøver igjen, men tror det er det beste for kroppen nå, da jeg er utrolig sliten etter å vært gjennom dette.

Det som er en liten trøst for oss nå er at vi får ekstra oppfølging neste gang vi prøver.

Håper alt går bra for dere neste gang :-)

ville bare si at jeg fikk ultralyd igjen på fredag pga stigende hcg, og denne gangen fant han jammen med et bitte lite foster(var helt tomt ved 1. ul, så han forberedte meg på at jeg hadde hatt sa) Han sa at jeg trolig bare var kortere på vei en først antatt, og at alt så bra ut! Hjertet hadde ikke begynt å slå ennå da... så det er jo litt spennede!Skal på ny ul og 2 uker for å sjekke! Vil bare si takk for gode ord fra dere alle sammen her inne!!

Føler meg utrolig heldig!!

Og lykke til videre til dere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...