Gå til innhold

Noen her som vet hva jeg kan blande bacardi lemon med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle ut til helga(jada enda lenge til) og så har jeg en liter bacardi lemon, har aldri smakt det før, så jeg vet ikke hva jeg kan blande med... Helst ikke cola...

Skrevet

Hehe, tenkte at denne kan jeg svare på for jeg elsker bacardi, men ikke cola sier du ;p Sitron brus da :-) ?

Skrevet

Aner jo ikke hvordan den smaker heller....hehe

Skrevet

Jeg syns bacardi er veldig godt. Men jeg blander da i cola ;p hehe..Men kan jo bare prøve deg frem :-) Finn noe som du synes er godt. Veldig vanlig og bruke sitron brus til vodka så er sikker ok og bruke det til hvit rom også ;P

Skrevet

fanta exotic eller fanta lemon.

Tar bort veldig mye av spritsmaken:-)

Skrevet

Jeg drakk d i går;) Blander det med pepsi max jeg, ikke så glad i sukkerbrus.

Skrevet

Med sprite, altså brusen...

Skrevet

H he.... jeg drakk bacardi og cola for 900 kr på byen i helga, det er nam nam... Har ikke peiling på hva annet det kan blandes med...

Skrevet

Har jo en drink som heter Cuba Libre, bacardi lemon, limebåter og cola light/ pepsi max og is selvsagt...

Standardrink for meg, en veldig frisk smak:) Bør prøves selvom du kanskje ikke er såååå fan av ,, brun brus" som blandevann:P

Skrevet

Jeg har en drit god drink.. Nam nam.. Men da må du ha Bacardi Razz også da.. Går nok an uten og, men.. Du tar like deler Razz og Lemon i bunnen av et glass. Så fyller du opp med Sprite (brus altså ;)) , men ikke fullt, for til sist tar du en goood skvett med Tranebær juice på toppen.. Og blander sammen, også med isbiter.. Den er god den..

Og jeg er kresen på drinker og alkohol ellers. Hater når det smaker mye alko i drinken.

Men denne er snadder..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...