Gå til innhold

sitter her med rier....

Anbefalte innlegg

Skrevet

våknet halv 8 i morrest med tak i magen. pføh! er vel ingenting! tenkte jeg.. gikk en tur på do, og sovnet igjen ganske med en gang.. våknet igjen en time senere, fortsatt vondt, så jeg begynte å ta tida.. 5-6 min mellom hver gang, og slik har det vært siden..

dro til føden kl 12 for å sjekke hvordan det stod til.. joda, regelmessige rier og 2 cm åpning. noe er på gang:))

men den siste halvannen timen har det dabbet litt av, og nå kommer de me 10 min ++, og ikke lenger regelmessige:( tungt å sitte her med smerter å bare vente på at ting skal ta seg opp, og så går det motsatt vei!!

men nå har slimproppen begynt å gå, så er vel uansett ikke lenge til prinsen kommer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååh, du er heldig :o) Sitter her kjenner etter om jeg kjenner noe hele tiden, men NEI..ikke kynnere en gang,hehe...

Lykke til i alle fall :)

Skrevet

Åh,du er heldig.... VENTER selv på at riene skal komme å ta tak.. 1uke over termin, slimproppen gikk i natt... Men ingen rier å kjenne ennå...... Trøster meg med at mye må vel skje denne uken... tvi tvi Lykke til....

Skrevet

Lykke til bolleovnen! Da ble du først, heldiggris! Ja, da er vel du dratt hjem fra s-hus før jeg rekker så langt. Lykke til med fødselen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...