Gå til innhold

Trenger trøst ...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

orker ikke mer, bare griner, ungen er planlagt med jeg angrer bittert... klarer jo ikke følge opp eldste ordentlig nå som jeg er så sliten og full av svangerskapsplager, blir jo ikke enklere alene med en baby heller...

BF ønsket seg veeldig barn og jeg var dum nok... trodde på forholdet vårt jeg... nå har han tingene her, betaler ingenting, nekter å flytte adresse før han ser "hvordan jeg er å samarbeide med" men sover alle andre steder, hører fra ham i ny og ned, er innom en gang i blant og jada det hender han sover over men vips så er han borte igjen... vil bare ha litt forståelse og omsorg fra ham jeg ! har det bra når han er her, men hva f... med de dagene imellom ? nekter fortelle hvor han bor - det har ikke jeg noe med ! ei heller hva han gjør eller neste gang han kommer innom- vet det høres ut somen 17 åring men han er over 40 ! kjenner jeg snart ringer å kjefter og griner igjen.. har gjort det noen ganger men det kommer så mye dritt tilbake at jeg bare blir ennå mer nede av det ...

Værdens værste samvittighet for ungen i magen også - bli født inn til en mor som sliter som jeg gjør nå- ikke noe bra i det hele tatt !

økonomien går til h.... hadde det greit alene med en, men med to blir det trangt.. full jobb men faste utgifter deretter, er ikke fair mot eldstemann heller om jeg må selge og flytte... neppe mye å spare heller med dagens boligmarked....

søknad om permisjon mv blir også bare tull når han er registrert her og ikke vil skrive under på noe...

GRRRRRRRR!!!!!!

hva er hormoner og hva er reeelt ??????blir gal !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke hormoner - du er i en ekstremt håpløs situasjon. Kvitt deg med fyren! Du tror du trenger ham, men sannheten er at det er HAN som tapper deg for energi. Hjelper ikke at dere har det OK innimellom; desto kjipere blir det når han stikker igjen. Kom deg unna! Synd med økonomien da, men det praktiske ordner seg alltids. Ingen må bo på gata i Norge. Lykke til....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...