Turbomamma<3<3<3 Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 I morgen starter jeg på uke 35. Vet ikke kjønnet på min baby, for ville ha den spenningen..Men gud så spent jeg er !! Se på bildene mine på profilen og si hva dere tror! Det er et magebilde etter de tre ultralydbildene også..La det ut seinest.
Priestess of Dawn Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Jeg tipper gutt. Kunne du fortalt litt mer om hvordan svangerskapet ditt har vært? (så får vi mer gjettegunnlag **) Magen din ligner ihvertfall på min (uke 19), og jeg venter en liten gutt **
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 Har ikke hatt noe svangerskapskvalme. Fikk tidlig råmelk i brystene, rundt uke 22. Synes magen har vært ganske lav hele tiden, og ikke så veldig stor. Tok litt tid før den kom skikkelig ut liksom! I forhold til ei som jeg sammenlignet meg med da, som venter barn like etter meg.. Ikke hatt noen spesielle lyster, eller dilla på noe. Normal appetitt! Har hatt litt halsbrann etter uke 30, spesielt om nettene. Har hatt litt vondt i bekkenet om natten, når jeg skal snu meg osv, men ikke noe problem å være i aktivitet. Har lagt på meg 6 kg. til nå, er i uke 35. Noe jeg har glemt..?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Vanskelig å si utifra de bildene du la ut. Hvis det ikke vises bakfra at du er gravid er det gutt, hvis du har litt flesk på sidene så er det jente. Har du en basketball-mage er det gutt, har du en vannmelon-mage er det jente. Ingen kvalme er gutt, kvalm er jente. Men, husk dette stemmer ikke på alle! Jeg kjenner flere som ikke var kvalme og fikk jente. Din mage tror jeg er jentemage, men kan også være guttemage...som sagt er bildene ikke tydelige nok, siden forskjellene er ganske subtile.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2008 Ja, det er noe med det. Det synes ikke bakfra, men har heller ikke noe sideflesk, annet enn det jeg hadde fra før, hehe! Men basketballmage er det ikke..Vannmelon, hmm..Er ikke den rundt som en basketball da? Vet ikke jeg..Men den er litt avlang og rund nederst på en måte! Synes jeg har "sympomer" til begge deler jeg, så det er ikke lett å si! Har jo egentlig mer tro på at det har med vår kropp og hvordan vi bærer babyen som har noe å si, mer enn at det skal bli noe forskjell på magen i forhold til hvilket kjønn det er..Men så er det jo så mange som sier forskellig, så man kan jo begynne å lure.. En del av spenningen dette da!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Høres litt ut som jentemage slik du beskriver den. Vannmelon er som en amerikansk forball tror jeg, sånn avlang og litt større enn fotball.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2008 Hmm, har fått kommentarer på at jeg har jentemage helt til i helgen. Da var det plutselig andre toner..Da fikk jeg høre at det der må bli gutt! Jaja.. Ikke til å bli klok på dette nei!
3-snart4-barnsmamma Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 Dette er mitt 4. svangerskap, og mageformen min har aldri stemt med "guttemage og jentemage". Dette tror jeg ikke på! Vi vet ikke kjønn denne gangen heller, vi synes det er spennende å ikke vite. Men selvsagt er vi spente og nysgjerrige!
TeBax Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 jeg tror heller ikke på gutte og jentemage. jeg hadde en veeeldig guttemage og jeg fikk jente. så dere må neste bare vente å se hva som kommer ut ;o)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. februar 2008 Ja, jeg har ikke helt troen på det der, tenker at det kan ha med hvordan man bærer barnet osv. Men man blir jo litt påvirket når så mange kommenterer det.. Tenker jaja, da er det vel det da! Men det er kjempespennende å ikke vite det, gleder meg ekstra til å få se nurket og om det er gutt eller jente!
Trulte76 Skrevet 6. februar 2008 #12 Skrevet 6. februar 2008 tipper jente..var ikke ulike mine mager..men mine var kanskje mere spis oppover de da
Trulte76 Skrevet 6. februar 2008 #13 Skrevet 6. februar 2008 ang det med at det ikke vises bakfra så er det gutt..stemte ikke med meg..jeg hadde sånne nsnerten mage og slanke bein og så IKKE at jeg var gravid bakfra..
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #14 Skrevet 7. februar 2008 Det der må da være en guttemage! Ingen tvil......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå