Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært litt nedfor etter jeg akutt måtte opereres for blindtarmen, en eggstokk og en cyste på 6cm. Legene anbefalte meg å ta en pause i babyproduskjon på halvt år. Jeg har fått hormon sprøyter som gjør at kroppen min tror den er i overgangsalderen... hehe.. sliter med hetetokter et par ganger i timen. I denne ventetiden har jeg møtt en veldig kjekk gutt. Jeg har fortalt han om alt og om mine babyplaner. Nå er jeg litt usikker på hva jeg gjør med mine babyplaner. Jeg har uansett 4 måneder til å tenke på.. og å varme opp gutten.

Hva ville dere gjort? Ville dere skaffet barn med en gutt etter halvt år? Han har veldig lyst på barn og familie :) og det føles veldig riktig. Var en venninne som spurte med i går hva jeg skal gjøre når babypausen er over. Jeg har ikke tenkt så mye på det, men føler at jeg ikke vil vente for lenge.

Chaimee; håper du får napp på kåken og et beskymmer mindre.

Skal på hysteroskopi neste uke og kontroll etter operasjon. Er spent på å høre om jeg kan bli gravid på vanlige måten nå som de fjernet dårlige eggstokk.

Ha en fin søndag jenter..: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj.. ja da sker det litt i livet ditt - i allefall på det mentale plan. Vi hadde en lang diskusjon på dette med "disse karene" for ett par mnd siden, jeg skal se om jeg kan dytte den opp for deg.

Lykke lykke til med alt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...