Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har akkurat lagt inn samme innlegg på "donor egg/sæd", men tenkte jeg likegjerne kunne sette innlegget her også :-)

Jeg har "nettopp" bestemt meg for å bli mamma på egenhånd. Jeg er ganske så i startfasen og vurderer hvilke klinikker som kan være bra. Har sett her på siden at Nordica får bra refereanser. Men vil gjerne ha noen tilbakemeldinger på Ciconia Aarhus Privathospital og Maigaard Fertilitetsklinikk også.

Fortsetter under...

Vi har gått gjennom ICSI på Maigaard - kan anbefale klinikken på det sterkeste!!! Hyggelige og omsorgsfulle ansatte, svarer på mailer innen 1/2 time, service-innstilte, profesjonelle etc. Venter tvillinger etter første forsøk så kan ikke få fullrost de nok :) Lykke til!

Jeg har hatt 3 ivf forsøk hos Ciconia.. men uten resultat.. de er kjempe søte og herlige, men føler litt at de ikke tok oss helt på alvor.. De forandret ikke på noe rundt hormonene, samme hver gang og har også hørt og vet at andre også er litt misfornøyde, men også andre som er veldig fornøyde hehe.. ikke lett..

Uansett hvor du skulle velge, så ønsker jeg deg lykke til

Jeg kan anbefale Maigaard på det varmeste :)

Koselig klinikk, omsorgsfulle og hyggelige ansatte, de svarer raskt på mailer og de får deg til å føle deg så velkommen!

Har nettopp lagt to nydelige 1 år gamle tvilling-gutter, som er resultat av 3. forsøk (fryseforsøk) hos Maigaard :))))

Jeg fikk hatching på eggene mine, og akupunktur hos Bente Skov Iversen på klinikken Lifehaus. Lifehaus har samarbeid med Maigaard, og Bente Skov Iversen har tidl. jobba hos Maigaard.

På www.maigaard.dk og www.lifehaus.dk kan du lese mere.

Århus er også en utrolig koselig by, mye å finne på de dagene man er der :)

Lykke til videre.

hei,

Jeg kan også anbefale Maigaard på det varmeste! Fantastiske mennesker og utrolig fantastisk service. De tok skikkelig fatt i vår historie, og var villige til å prøve alt jeg ønsket+ kom med egne innspill. Resultat: tvillinger i magen:) på 2. forsøk der. (og vi har hatt mange runder tidligere i Norge)

Lykke til med valget!

Klem

Tusen takk for alle gode tilbakemeldinger. Det blir litt lettere å velge da. Ikke bare gå på magefølelsen etter å ha sittet på nettet og surfet i dagesvis :-) Nå er det vare å sette igang. Tror det blir Maigaard, gitt!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...