Gå til innhold

Dere som fikk vite at det ble jente på UL...

Tredjemann på vei :D

Anbefalte innlegg

Så dere det helt tydelig på ultralyd selv også? Altså, fikk dere se et ordentlig bilde rett på kjønnsorganet liksom..? Hvordan så det ut?

Hører jo om dem som får vite "jente" på 3 ultralyd helt til uke 33 o.l., og da kommer usikkerheten min frem:-)

Men jeg mener jeg så det heeelt tydelig på UL i uke 19... Fikk se rett på, og så et avlangt område delt på midten av en svart strek...

Har så lyst til å kjøpe mer jentetøy!

Fortsetter under...

De har sakt 3 ganger før at det er jente. Men idag! da fik jeg se det selv ;) Utrolig morro, han satte skjermen på pause så jeg kunne skikkelig studere;) hihii

Så nå har vi set tjente 4 ganger. Og nå er jeg i uke 32. Da kan jeg trykt handle føler jeg ;)

Annonse

Har vært inne på en side på nettet og sett ulike UL-bilder som viser kjønn, og de som var gutter så man helt tydelig var gutter. Derfor er jeg nå HELT sikker på at tuppa mi faktisk er ei tuppe:-)

Har handlet en del klær og har masse fint nøytralt etter gutten vår også, så nå skal jeg ikke handle mer:-)

...dvs... jeg har lenge prøvd å finne en fin dongerikjole str.56-62, som passer til en knallrød body jeg har kjøpt, men finner ikke noen sån noe sted jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...