Gå til innhold

Hvor mye kan jeg ta for en Emmajunga edge duo kombi - 2005 mod?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nypris 8000kr i 2005?

jeg gav 7500 inkl.stelleveske i 2006.Det var sports understellet,og det er jo dyrere?

Solgte den i høst og fikk igjen 4500.da var sportsdelen nesten ubrukt.Og bagen var heller ikke mye brukt, da jeg hadde en som hadde vogn skrekk...hehe.

Så mellom 3- 3,5 tusen kanskje,kommer ann på hva du mener med mye brukt da?Er du usikker kan du jo skrive høystbydenede over (også min.prisen du ønsker?)

Jeg kjøpte min for 2500kr brukt, den var da like fin som ny:) Og uten stelleveske. Er nok pga stelleveska at din kostet litt mer tenker jeg?

Ville forsøkt 3000 og ikke beregnet mer enn max 2500kr dersom noen prutet (kommer helt ann på hvordan den ser ut). Fulgte med en god stund og de fleste lå i mellom 2000 og 3500kr. Dersom de var godt brukt som din fikk jeg tilbud om å kjøpe flere til 1000kr. Problemet er jo at man bruker samme "kallesje" (husker ikke hva det heter akkurat nå.. hjerneteppe) og at denne gjerne blir solbleket og dermed ikke passer bagen like bra etter bruk av sportsvogn.

Men lykke til samme hva, varierer jo enormt hva man får for brukte vogner nå til dags:D Er stort marked på finn iallefall!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...