phantomet Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 De siste tre dagene synes jeg å ha merket en endring i formen...Synes faktisk at jeg er mindre kvalm og mindre trett... *smiler* Ikke at jeg ikke både kaster opp og sover mye, men det er som om jeg orker mer. Har sikkert en sammenheng med at det er mer stille i huset om dagene, for fireåringen er med venner på fjellet for å herje i snøen og prøve skiene, og noen andre venner har tatt ettåringen med seg på trilleturer og hatt ham på besøk noen timer.. De to eldste bonusbarna er hos mammaen sin denne uken...så da går det meste i litt saktere tempo her i phantom-hulen.... Men det er lov å gripe et hvert lyspunkt begjærlig...ikke sant?
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Det er godt å kjenne at kroppen har oppturer også! Deilig tid for seg selv. Nyt det.
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Ja det høres herlig ut:)vi må gripe det vi kan av små eller store lyspunkt.Her har vi hatt ei rolig helg,bare eldstejenta mi på 11 har hvert hos oss.Men jeg styrte litt for mye i går,med utflytting av frisersalongen min,og stusset håret på jenta mi idag,så nå kom straffen med ekkel verk i symfysen ja ja bare min egen feil det.Men nå slipper jeg stresse med de tingene.og skal nå legge meg på sofaen og ta en velfortjent hvil,er helt alene i huset Ha en fortsatt fin søndag
Pluttiplutt Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 så deilig:) ja man må nyte de gode dagene og stundene:) viktig at vi tar litt vare på oss når vi har tid. kvalmen går mest sannsynelig over selv om det ikke virker sånn der man ligger på alle fire med tårer sprettende ut av øynene, men hodet over toalettet eller bøtta. Det fant jeg ut etter et par kvalmefrie dager i 4 måned, "vent litt,.,her er det noe rart...oiii jaaa jeg er ikke kvalm..jippiii" og det er så utrolig deilig! og så blir du også plutselig litt mer opplagt for en stund. og så går kvalmen vekk sånn like raskt som den kom..iallefall for meg. ha en videre flott søndag.
Sol med 2! Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Godt å høre om bra dager også. Håper du får mange av dem i tiden framover ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå