Gå til innhold

Hvordan bil har dere som har 3 barn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan er det med plassen??

Har fortsatt lyst på stasjonsvogn!!

Fortsetter under...

Skrevet

Peugeot, tror det er 307 den heter..

Går akkurat med 3 seter i baksetet, og har Simovogn og ihvertfall 4 handleposer bakerst. Er veldig fornøyd, lettkjørt oversiktelig bil til en grei pris. Men klart, en får jo egentlig aldri god nok plass ;-)

Skrevet

Renault senic megane , er faktisk ganske romslig plass i den !

men neste gang jeg skal bytte vil jeg ha peugot 807 , da snakker vi plass ;o)

Skrevet

Opel Zafira - kjempegod plass! Slipper å legge sammen vogna,- det synes jeg er digg;o)

Kan rask gjøres om til 7 seter da 2 seter er nedfelt i gulvet i bagasjen.

Skrevet

hm vi har 3 barn innimellon(begynner å bli lenge siden nå) Har en toyota carina e, har gått akkurat med 3 setre bak, men da har vi måtte styre veldig for å få fast de 2 største.

Skulle gjerne hatt en større bil selv om vi vanligvis bare har 2 barn(lurer litt på 1 til).

Vet noen om en toyota med denne funksjonen som opel Zafira? som helst ikke koster sjorta...

Annonse

Skrevet

Noen jeg kjenner som har tre små barn, har VW touran.

Skrevet

Vi har chrysler grand voyager 7 seter. Vi er veldig fornøyd med den bilen... Med alle setene inni får vi god plass til feks 4 kofferter, en vogn mm... Så kan jo setene taes ut, og da blir det jo som en stor varebil...

Skrevet

Volvo 850 sedan. Har bare en lett trille i bagasjerommet.

Skrevet

Limer inn en del fra trygg trafikk om biler for familier med 3 barn(under 10 år)

Audi har ingen bilmodell i oversikten som har plass til tre barn forsvarlig sikret i barnestoler, selv ikke i toppmodellen Q7. Heller ikke BMW eller Mercedes har bilmodeller der det går bra. Du kan velge deres SUV-modeller, men plassen er fortsatt knapp og vanskelig, ifølge Auto Bild.

Men trebarnsfamilier med begrenset bilbudsjett trenger ikke fortvile helt, det finnes biler i det rimeligere prissjiktet der familien får plass. Citroën Berlingo, syvseterne til Kia og Hyundai eller seksseteren Fiat Multipla har god nok plass til to voksne og tre barn i barnestoler.

Andre biler som klarer trebarnstesten er syvseterne Citroën C4 og C6 Picasso, Ford S-Max og Galaxy Opel Zafira, VW Touran eller Seat Alhambra. Femseterne Peugeot 807, Renault Espace eller Volvo V70 og XC90 er også mulige valg.

Skrevet

Heter den ikke Toyota Avensis, den som er som den zafiran. En veninne har den. Utrolig kjekk bil og utrolig lett å kjøre=)

Skrevet

Da hadde jeg ikke stolt helt på den 'testen' BMW og Mercedes har flere modeller det helt fint går inn 3 seter=) F.eks. vil man ikke ha noen problem å få inn tre seter i BMW:s 5 serie eller X5. 3 serien er litt smalere og da beror det på hva for seter man skal ha. Mercedes modelllene vet jeg ikke helt hva de heter. Men ingen av disse er jo noen rimlige biler da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...