Heidi30 Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 når man ammer. tvillinga gråt hele natta......
svana72 Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Å det er endel som virker inn på melka å gir barn luft smerter i magen,men ikke alle reagerer på det men: jordbær,kål,erter,bønner,blomkål,broccoli,sterk mat,Løk,skalldyr MÅ en ikke spise....Men husk at endel barn kan tåle ting en annen baby ikke tåler,kullsyre i brus..... Lykke til...
ennaH Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Du må rett og slett prøve deg fram. Det er ikke sikkert at de gråt på grunn av noe du har spist! Det er en million grunner til at babyer gråter. Kål er vel det flest sier at babyene deres reagerer på. Og bønner. Men det er ikke sikkert at det gjelder dine barn!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Det varierer - du må prøve deg fram. For med var det jordbær, sitrusfrukter og laks.
trollet66 Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Gratulerer med tvillinger!!! Alle kan reagere forskjellig. min første reagerte på druer, saft med dreuer etc. og det klassiske som løk, kål etc. nummer to var ganske lik . nummer tre reagerte på alt grønt. skallet på epler, grønn salat, skallet på agurk... og sjokolade. du må prøve deg litt frem. kutt ut alt det klassiske, og reintrodusere en etter en i små mengder.etterhvert som de små blir større, tålrer de mer. noen reagerer på kaffe, men ikke mine
Pialill Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Mine reagerte veldig når jeg drakk melk. men også de vanlige tingene som er listet opp tidligere. Prøv deg fram, det tar tid å finne ut, men da får du rolige barn, så det er verdt strevet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå