Gå til innhold

Noen som har måtte opp på 15mg Reductil for at det skal fungere??


Mamma+2

Anbefalte innlegg

Har gått på Reductil i litt over ei uke og har vert veldig flink med hva jeg har putta i meg....men ikkje gått ned noe...

 

Nå har eg lagt på meg en god del pga at eg har gått på medisin...så eg må ned 20 kg......kan det være at eg er for stor til at 10 mg har effekt???

 

Er det noen vits å spørre legen om å få 15 mg??

 

Noen med erfaring.

 

Har jo fått de positive bivirkningene av medisinen som at jeg er mer rastløs...ikke lyst på noe og er veldig tørst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg måtte opp på 15mg. for at det skulle fungere, ja. Gikk på 10 mg. i 5 uker uten å merke noe til det. Ingen bivirkninger, ingen virkning, like sulten, like søtsugen. Nå tar jeg 15 mg. og merker at jeg er mindre sulten og mindre sugen på søtt.

 

Men jeg tror ikke du kan konkludere med at de ikke virker selv om du ikke har gått ned noe første uka. Så fort går det ikke, i allefall ikke for de fleste. Jeg har gått ned 2,5 kilo siden 1. januar, og er strålende førnøyd med det. Er kjempestreng med hva jeg spiser og trener hver dag.

 

Hvis du har bivirkninger tror jeg helt sikkert de virker også. Du bør i allefall gi dem litt bedre tid synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 104 kg har gått ned 4 kg på de to ukene jeg har brukt disse. bruker forøvrig 10 mg. De funker veldig godt på meg, jeg har nesten ikke matlyst slik at jeg må ta meg sel i å spise litt hver 4 time. skulle ønske jeg fikk til hver 3 time etter hvert med tanke på forbrenningen. jeg hadde nok gitt det mere tid. lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...