Gå til innhold

Alle med erfaringer ang TFK Twinner Twist , se her!!!!! :)

Anbefalte innlegg

Vurderer denne vognen nå, men trenger erfainger fra dere...:)

Fordeler/ulemper med vognen?

Hvor får jeg kjøpt den billigst? Norge/utlandet?

Håper på mange svar....det trengs.... blir jo helt rådvill i denne barnevognjungelen.. :(

Fortsetter under...

jeg har ikke vogna selv, men vurderer å kjøpe den eller TFK Joggster III. svigerinna mi har den... :)

har trillet en joggster III, veldig god :) bagen er stor, god plass til baby og voksipose. kalesjen kommer langt ned (faktisk en ekstra liten skjerm) så den er veldig lun og varm, + den er veldig stille. har også glidelås med luftekanal rundt hele kalesjen til varme dager. vogna er utviklet i samarbeid med fysio (sikrer god ligge/ sittestilling). i motsetning til mange andre (OTH, bugaboo osv) så får barnet FULL LIGGESTILLING i sportsdelen, det synes jeg er viktig!! det er håndbrems på håndtaket (med skivebrems! det liker mannfolka!! godt argument til sambo/ mann). den er lett, men fortsatt stødig... sikkert mye mer jeg kan si, men har glemt det i farten.

eneste jeg har sett som er negativt er at man ikke kan ha sportsdelen mot seg, barnet må sitte med ansiktet i kjøreretning... kan være litt vanskelig å komme til kurva under sportsdelen, når man bruker hardbag er ikke det noe problem...

løp og kjøp sier jeg!! det blir enten Joggster III eller Pro 3 på meg! (Pro 3 er den eneste TFK-vogna med vendbar sportsdel, men veier 3 kg mer enn de andre TFK-vognene)

Takk for synspunkter...

Valget står imellom emmaljunga twin cerox og TFK twinner twist altså...

Men holder en knapp på TFK-vogna.... :)

Sååå vanskelig.... :( Æsjjj

Har akkurat bestilt TFK twinner twist fra nederland med en bag og regntrekk. Kom på kr 5030,- med frakt. (også kommer momsen på ca 1000 til 1500kr) For det er tollfritt for barneutstyr under 8000kr. På barnas hus koster bare vogna 7299kr uten bag eller noe. Med bag og regntrekk kommer det på tilsammen ca 9500kr. Så det er en del å spare på dette.

TFK'er er definitivt billigst fra utlandet, selv med moms og frakt i tillegg.. www.babyjungle.nl har jeg nettopp handla vanlig single tfk fra nå, kjempegod service og rask levering! Hjem på døra med tollpost:) Anbefales!

MEEEN... du bør ikke vente for lenge om du skal ha TFK'en, for snart får du ikke importere den selv fra utlandet! Produsenten har lagt inn restriksjoner på dette, fordi butikkene i norge har vært så misfornøyde.. Men de har enda endel vogner igjen (slutter å selge tfk i d hele tatt i protest..) så du kan nok fortsatt få tak i ei der! Du vil ikke se vanlige tfk på sidene for 3hjulinger lenger, før lå de øverst på listen, men om du går inn på shop online eller noe sånt, så ligger de fortsatt der blant de andre vognene! Ser du ikke den fargen du aller helst vil ha, kan d lønne seg å spør likevel, for d kan være de greier å få fatt i ei i riktig farge likevel, om du har tid til å vente litt ekstra.. kanskje.

• 5 uker senere...

Annonse

Hei

Skjønner ikke helt at det blir så billig fra Nederland. Var på Barnas hus onsdag og fikk beskjed om at TFK twilling twist, inkludert bagger og regntrekk, kom på cirka 8300. Som medlem av tvillingforeldreforeningen får en 10 prosent rabatt. Dermed blir det 7470. Og det må da være billigere enn på babyjungle.nl.

Ikke alle som skal ha denne vognen har tvillinger...

Jeg skal ha den, men har to tette... :)

Kommer ikke til å importere da, alt vi kjøper skjer det noe med så jeg betaler heller mer her hjemme for å kunne få igjen på garanti... :)

Men ser over at det er noen som tror hun mente tfk joggster twist, ikke twinner twist...

Jeg har helt siden andremann kom ønsket meg den, men syns det var for dyr. Har dermed kjøpt andre billigere tvillingvogner, men aldri blitt fornøyd!!

Min mann har lovet meg at jeg får lov til å kjøpe nye vogn til hver baby, men denne gang er jeg fornøyd med min Quinny freestyle XL med bag at jeg heller velger TFK twinner twist.

Gleder meg til å ha en mer behagelig trilletur med to barn...

• 2 uker senere...

tror ikke d går å kjøpe tfk på nett fra utlandet lenger.. men om man gjør det, er det ingen problem å gå til forhandlerne i norge for å få hjelp ;)

som søskenvogn ville jeg heller valgt babytravel enn tfk pga prisen, den todelte kalesjen (genialt!) og det er separate bøyler. (babyproffsen og babyplaneten har de)

ser noen over nevner emmaljungas og, den er veldig kort sitteplass.. easywalkers virker og fin, og den veier kun 14 kg (selges også på www.babyjungle.nl)

Vi kjøpte TFK Twinner Twist i går! Kjempefin vogn, med "alt" vi kan ønske oss. Bra at man kan justere håndtaket så høyt opp, for jeg er ganske lang selv. Lett å legge sammen er den også, så den tar ikke så stor plass. Og barnet kan bruke den til det ikke lenger er behov for vogn siden den er så stor. Kan også kjøpe bilsete adapter til, så slipper du vekke babyen når du bare skal i butikken en tur. Bare klikke bilsetet over på vogna. Det eneste jeg hadde ønsket meg var at den hadde 4 hjul, og at man kunne snu sportsvogndelen slik at barnet kan sitte med ansiktet mot meg. Men det er bare småting.... Tror vi kommer til å bli veldig fornøyde med denne vogna jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...