Gå til innhold

Uff, så nervøs att jag snart hopper ur skalet mitt.

Anbefalte innlegg

Denne rugeperioden har jag knappt tenkt på det tills igår. Er idag på rugedag 12 og vet ikke var jag ska gøre av mig. Førut så har ømme pupper og så vidare førsvunnit vid rugedag 9>10, nu er det tvertom. Pupperne er så ømme att jag har vaknat flere ganger inatt, jag har drømt positive gravtest drømmer og er våldsamt trøtt. Jag går på mye mer cyglogest denne gangen så det er sikkert de som ger de ømme pupperne osv. Men kan ikke låta bli att hoppas av hele mig att det har skett noe denne gangen. Jag klarer ikke og slappe av.

Tenkte ikke og teste før blodprøve på tirsdag, men nu vet i sjutton om jag klarer og vente.

Syns det er før tidligt med gravid ømme pupper, har ikke en aning om ner man får det til vanlig. Kommer liksom ikke ihåg fra førre gang, tenkte ikke på sånt då.

Var bare tvungen att få ut litt frustration, hoppas att nervøsmagen roer sig litt nu.

Fortsetter under...

Har så lyst å si ta en test=) Hehe....

Jeg klarte ikke holde meg, testen 1 uke etter innsetting og fikk da svakt positivt=) Å jaggu meg sitter jeg her med barn i magen=)

Håper du og gjør det!!=)

Hei

Å jeg skjønner deg så godt!! Man blir så nrevøs at det er plagsomt, og klarer ikke tenke på annet enn det som snart skal skje-nemlig testingen.

De ømme puppene kan være et veldig godt tegn,speseilt det med at du til og med våkner fordi de er så ømme.

Jeg tror dette kan vise seg å bli en positiv test jeg-venninna mi som ventet tvillinger sa nemlig noe av det samme(vanlig befruktning). Puppene var så ømme at bare det å ta av bh'en var vondt.

Prøv om du kan la være å teste,dag 12 kan være for tidlig og da blir du kanskje bare skuffet.

Men skjønner deg,man har såååå lyst til å teste og ventetiden er ulidelig de siste dagene.

Sender en tidsmaskin til deg så dagene går litt raskere;o)

Hei på deg Lilly01. Skjønner godt hvordan du har det, skal selv teste i morgen og blir nesten gal. Har selv ikke hatt stort av symptomer og i og med at dette er et fryseforsøk er det ekstra vanskelig å vite da mensen uteblir grunnet medisiner.... Synes det høres veldig positivt ut med dine symptomer og krysser fingerne for at det blir positivt utfall på tirsdagen. Masser av lykke til!! :)

Tack alle, det hjelper dette, nu førsvann litt av det nervøse med en gang.

Den tidsmaskinen hopper jag in i med en gang finetine.

Håpefull32 vad mener du med att mensen uteblir? Mener du att om testen er negativ så kommer ikke mens iallefall?

Lykke til med testing imorra, må vi alle få en masse gledje neste uke.

Annonse

Dette er utrolig spennende. jeg hadde veldig ømme pupper av stikkpillene..

Jeg krysser fingre for deg, prøv å holde ut, slik at du får det rette resultatet om du skjønner... for det skal være positivt denne gangen!!! klem

Lilly01, ved fryseforsøk (når man går på Progynova/progestan) så får man ikke mensen så lenge man går på medisiner (selv om man ikke er gravid).

Nå er det en sannhet med modifikasjoner, jeg begynte å spotte en uke etter innsetting - så det var ikke mensen, men det var jo en liten blødning likevel.

Når man så slutter på medisinene (etter negativ test) så kommer mensen.

Lykke til, Lilly01!

Kjære lilly01!

Dette høres utrolig spennende ut. At brystene fortsatt er ømme er jo bare fryktelig positivt. Som dine, ble mine også veldig slappe rundt dag 9 og det har jo vært negativ test. Nei dette høres lovende ut. Jeg krysser fingrene for deg så det nesten gjør vondt *ler* ;)

Tack alle sammen før god støtte, ni er ganske suverena att ha.

Ja imorra er det den store dagen, hur det en går så har dette førsøket vart det mest "harmoniska" hittills.( Fram til lørdag alltså)

Tusen tack alla og måtte vi klare det allesammen tillslut.

Annonse

Åå, så spennende for deg nå!

Du skal ta blodprøve i morra også skal du ta hjemmetest, ikke sant?

Gleder meg til å høre fra deg her i morra da, har en god følelse for at det blir bra nyheter!!

Håper du får sove litt i natt:)

Tvi tvi!

Ikke noen hemmatest denne gangen. Jag har tatt det de andre gangerna 1>3 dager innan testdag, og syns det bare har varit slitsamt etterpå nær testen har visat negativt. Så bestemde mig før att bare ta blodprøve denne gangen. Viss de ringer og sier att den er positiv ska jag åka og køpe en så jag får se med egna øgon. Viss de sier att den er negativ ska jag køpe mig en trøsteting til mig sjelv før pengarna.

Tvi tvi tillbake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...