bamse Skrevet 28. januar 2008 #26 Skrevet 28. januar 2008 Hei, min datter var akkurat slik. Fant mye nyttig på www.askdrsears.com om high need barn. Ble samsoving for hver natt da hun måtte lirkes inn i min armkrok. Pappa måtte ikke da snu seg brått eller lage høye brå lyder...puppen måtte være tilgjengelig umiddelbart. bare sånn fikk jeg hvilt noe. Orket ikke legge mange ganger, opp og ned med verkerygg etter som jeg ventet på at hun skulle komme i dypsøvn. Om dagen sov hun 5-10 min, kun etter mye byssing. Klarte aldri å sove på annet enn vår kropp. I vogn kun en halvtime. Hatet bil..Alt ble bra da hun ble stor nok til at jeg kunne snakke med henne. Idag sover hun helt greit! Værst var det for meg at jeg ikke ble trodd. At jeg hadde gjort at hun ble slik ved å skjemme henne bort. HS ville bruke Ferber fra 4 mnd. Mine og mannens forsøk på gråtekur gikk ikke, hun var tempramentsmessig veldig lettaktivert og våken. Dette er hun idag også som 2,5 år, men regulerer seg selv helt greit. PS Jeg ville ha prøvd å samle opp måltidene ved å gi to bryst om gangen, hvis jeg visste det da. Hadde kanskje hjulpet noe. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå