Gå til innhold

Jeg, en gråtekone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sipper fader meg for alt!!

17.mai, sanger som Flisa synger, kjærlighetserklæringer blandt venner og familie, noe jeg ønsker meg, fin musikk, savn, avisartikler, bøker

og ikke minst av alle de "teite" amerikanske

opp - pussingsprogrammene!

Kan noen gi meg tørkerull eller helst et stort badehåndklæ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, jeg er sånn jeg og. griner for det meste. siste 3 ukene har jg virkelig vært ille, gråt fordi mannen min nsa at jg måtte være forsiktig med bildøra og ikke smelle den inn i bilen ved siden av....hehe! men det viste seg at jeg var gravid da :o)

Skrevet

Men jeg er ikke gravid....

Skulle ønske jeg hadde noe å skylde på:o)

Skrevet

extrem makover er fryktelig slitsomt ha ha ha ha ha... man må jo gråte hver eneste gang.... men gråtekoner er sånne som leies inn for å gjøre det ekstra trist på en begravelse... ja ja det er jo bare å komme det så gråter vi vel :-)

det er mange av oss, hjelper det? Hva har du opplevd nå da siden du kom på det ???

Skrevet

Vi leier oss ikke ut billig vel??

Akkurat nå ser jeg på tv 3.... sønnen til dr. phil hjelper en familie!

Skrevet

God morgen. Kjenner meg igjen her, ja. Sist sippet jeg fordi lillegutt hadde fått innbydelse til sin første barnehagebursdag. Sliter på17.mai og jul. Guttungens gave til meg julaften. Som han selv sa at "tante" i barnehagen hadde laget:) fikk også noen tårer.

Skrevet

God morgen ja:o)

Å sippe for alt er jo veldig slitsomt noen ganger...

Skrevet

Nei billig er det ikke :-)))

Lettjente penger :-) synd det ikke er vanlig i Norge... mulig vi ikke får så mange jobber liksom :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...