Dronningen! Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Jeg sipper fader meg for alt!! 17.mai, sanger som Flisa synger, kjærlighetserklæringer blandt venner og familie, noe jeg ønsker meg, fin musikk, savn, avisartikler, bøker og ikke minst av alle de "teite" amerikanske opp - pussingsprogrammene! Kan noen gi meg tørkerull eller helst et stort badehåndklæ?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 hehe, jeg er sånn jeg og. griner for det meste. siste 3 ukene har jg virkelig vært ille, gråt fordi mannen min nsa at jg måtte være forsiktig med bildøra og ikke smelle den inn i bilen ved siden av....hehe! men det viste seg at jeg var gravid da )
Dronningen! Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2008 Men jeg er ikke gravid.... Skulle ønske jeg hadde noe å skylde på)
dritgrei hei hei! Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 extrem makover er fryktelig slitsomt ha ha ha ha ha... man må jo gråte hver eneste gang.... men gråtekoner er sånne som leies inn for å gjøre det ekstra trist på en begravelse... ja ja det er jo bare å komme det så gråter vi vel :-) det er mange av oss, hjelper det? Hva har du opplevd nå da siden du kom på det ???
Dronningen! Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2008 Vi leier oss ikke ut billig vel?? Akkurat nå ser jeg på tv 3.... sønnen til dr. phil hjelper en familie!
prekæs Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 God morgen. Kjenner meg igjen her, ja. Sist sippet jeg fordi lillegutt hadde fått innbydelse til sin første barnehagebursdag. Sliter på17.mai og jul. Guttungens gave til meg julaften. Som han selv sa at "tante" i barnehagen hadde laget:) fikk også noen tårer.
Dronningen! Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. januar 2008 God morgen ja:o) Å sippe for alt er jo veldig slitsomt noen ganger...
dritgrei hei hei! Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 Nei billig er det ikke :-))) Lettjente penger :-) synd det ikke er vanlig i Norge... mulig vi ikke får så mange jobber liksom :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå