Gå til innhold

velkommen til bakventland:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei noen som har det som meg? Etter utredning og venting og venting og litt ekstra venting begynner nå ting¨å skje...samtale med undersøkelse er unnagjort og nå står Lap for tur 29. januar..Mannen min lo av meg i går for jeg gleder meg faktisk litt til dette, ...ikke fordi jeg digger sykehus, noe jeg i vanlige fall ville holdt meg langt unna(litt legeskrekk) men fordi det enderlig skjer noe og vi nå i alle fall er på rett vei... høres jo helt bakvendt ut å glede seg til alt man skal igjennom, og dette er jo bare begynnelsen, men tenker og gleder meg sååå veldig til det det kan bli til slutt:)

hilsen en som er opptimist til motsatte er bevist

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann=)

Jeg var som deg, gledde meg til alt, bare det å ta tlf til klinikken, hente medisinen, sette sprøyta osv... Uttak, hotell, innsetting, sette vaginal tabeletter.. hehe=)

Og jaggu meg.. gledde meg til testen også og den var positiv... så alt er noe å glede seg til for det kan føre noe veldig godt med seg=)

Lykke til!

Skrevet

Joda - kan godt skjønne at du "gleder" deg. Det er alltid godt når noe skjer og man føler det går fremover.

Lykke til!

Skrevet

Å, det er godt å høre det er andre i samme situasjon! Jeg går bare å venter på Lap og brev om prøverør osv osv! Jeg gleder meg fordi det ENDELIG skjer noe! Jeg er som deg som egentlg ikke er så glad i sykehus greiene, men akkurat i dette tilfelle er det bare flott:))))

Lykke lykke til!!!!!!!

Skrevet

Ååååå:)

Det er sååå godt at det er flere av oss. Da følte jeg meg tilnærmet normal igjen..he ..he :)

Lykke til ønsker jeg oss alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...