endelig bolle i ovnen Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Hei noen som har det som meg? Etter utredning og venting og venting og litt ekstra venting begynner nå ting¨å skje...samtale med undersøkelse er unnagjort og nå står Lap for tur 29. januar..Mannen min lo av meg i går for jeg gleder meg faktisk litt til dette, ...ikke fordi jeg digger sykehus, noe jeg i vanlige fall ville holdt meg langt unna(litt legeskrekk) men fordi det enderlig skjer noe og vi nå i alle fall er på rett vei... høres jo helt bakvendt ut å glede seg til alt man skal igjennom, og dette er jo bare begynnelsen, men tenker og gleder meg sååå veldig til det det kan bli til slutt:) hilsen en som er opptimist til motsatte er bevist
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Heisann=) Jeg var som deg, gledde meg til alt, bare det å ta tlf til klinikken, hente medisinen, sette sprøyta osv... Uttak, hotell, innsetting, sette vaginal tabeletter.. hehe=) Og jaggu meg.. gledde meg til testen også og den var positiv... så alt er noe å glede seg til for det kan føre noe veldig godt med seg=) Lykke til!
Viktoriana Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Joda - kan godt skjønne at du "gleder" deg. Det er alltid godt når noe skjer og man føler det går fremover. Lykke til!
Endaenbabyønskes Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Å, det er godt å høre det er andre i samme situasjon! Jeg går bare å venter på Lap og brev om prøverør osv osv! Jeg gleder meg fordi det ENDELIG skjer noe! Jeg er som deg som egentlg ikke er så glad i sykehus greiene, men akkurat i dette tilfelle er det bare flott:)))) Lykke lykke til!!!!!!!
endelig bolle i ovnen Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2008 Ååååå Det er sååå godt at det er flere av oss. Da følte jeg meg tilnærmet normal igjen..he ..he Lykke til ønsker jeg oss alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå