Gå til innhold

4 uker igjen på jobb :)

Anbefalte innlegg

å nå er det bare 4 uker igjen på jobb til permisjonen starter, å jeg gleder meg veldig til den lille skal komme.

er lei v å være gravid nå, for nå kjennes kroppen vrkelg gravid ut.

alt er tungt, sover dålg, vannlating hele tiden og vond rygg. så det ska jammen bli gdt å bli ferdig:)

venter min nr 2. 15 mars.

Håper dere andre har det bra og holder ut de siste ukene nå.

det går jammen fort :)

lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136663608-4-uker-igjen-p%C3%A5-jobb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har også termin 15. mars og har nå kun 3 uker igjen på jobben, skal bli godt, har jobbet fulltid i hele svangerskapet og har mye vondt og plager i bekkenet, korsryggen, skambenet osv. Tyngre og tyngre for hver dag som går nå, skal bli godt med permisjon snart og å få babyen ut. Sover også dårlig om natten, mye på do og finner ingen gode liggestillinger pga vondt og øm i bekkenet/ryggen osv.

Venter også nr. 2, en prins, har en prinsesse ifra før.

Er også spent på om babyen kommer riktig vei denne gangen, sist var det setefødsel, da satt hun i 6 mnd og sparket ikke (var fastlåst). Mer spark denne gangen, men veldig lavt nede, så har en mistanke om at gutten også sitter feil vei, legen var usikker på leie sist.

Lykke til alle sammen.

ja bare 3 uker nå :) tiden flyr.

ser ut til at vi har mye til felles, jeg har en datter på 3 år og venter nå en liten gutt den 15 mars.

Han ligger rette vei og det gjorde hun første også så jeg håper at går like fint denne gang.

gikk 9 dage over termin forrige gang så jeg håper den lille ikke har tenkt å vente så lenge... he he :)

lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...