Glajenta26-*22jan-08* Skrevet 27. januar 2008 #1 Del Skrevet 27. januar 2008 Ja...da er det ennå en natt som jeg sitter her med tekoppen & titter! Moro gitt...! Har gått ganske greit med søvnen, frem til noen dager siden. Og etter det har det blitt et rituale & stå opp i ren frustrasjon! Er trøtt, men ligger & fantaserer om fødselen, hva som gjemmer seg i magen, hvordan h*n ser ut, tiden etterpå.....alt! Så hjelper det ikke å ha fortsatt halsbrann! Og "liggesår" på hofter & øvre del av lårene...(kommer kun når jeg ligger). Så sitter her da med dyna, tekoppen & elendige tv-program(kan vel ikke forvente annet heller da...) Sitter & lengter etter at jeg skal kjenne noe tegn til at noe er i gjæret...Er 5 dager over tiden, men den lille gir ikke antydning til å komme ut på en stund til...det er jeg sikker på! Så får bare vente da...litt misunnerlig på de som har sin lille hjemme, som ligger på sykehuset, eller de som har begynnelse på noe stort... Min tid kommer jo...føles bare veldig lenge tid... =) Ihvertfall sånn om natta!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136663545-s%C3%B8vnl%C3%B8s/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knerten Skrevet 27. januar 2008 #2 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg står også opp nesten hver natt jeg og, sitter oppe en time eller to. Kroppen er da lei av og ikke ligge godt i senga. Føler meg ganske innelåst i min egen kropp nå på slutten, får nesten litt klaustrofobisk følelse... Men nå vet jeg at det ikke er lenge igjen, så må bare smøre meg med tålmodighet, tenke postivie tanker og ta en dag om gangen - lillegutt kommer jo til slutt! Er bare to dager på overtid.... Så 8 februar er min absolutt siste frist, etter det er vi foreldre:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136663545-s%C3%B8vnl%C3%B8s/#findComment-136665362 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå