Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Hei, Har sett at du, Dag Harald, har gitt gode svar, og ikke minst betryggende svar, så jeg håper på litt hjelp her.. Jeg har hatt flere UL i svangerskapet, har blitt henvist til sykehus fra JM pga høyt blodtrykk og for høy blodprosent. De tar da UL og sist fikk jeg beskjed om ett lite vekstavvik på babyen, men ingenting å bekymre meg for. SF målet har ligget akkurat på den grønne streken hele veien, men babyen er altså litt mindre.. Jeg er i uke 29 nå, og har fått ny time til vekstestimering om 8 uker, altså uke 37. Er ikke dette for lenge til? Hva om babyen fortsetter å ligge under, burde ikke dette da følges opp? Og spørsmål nr. 2: Jeg har de siste UL undersøkelsene fått spørsmål om jeg kjenner bevegelsene når de ser babyen beveger seg på skjermen. Og jeg kjenner det ikke! Har vært endel urolig pga lite bevegelser, men kan det være slik at jeg faktisk ikke kjenner liv som jeg EGENTLIG burde kjenne? Jeg er ikke overvektig, og morkaken ligger på venstre side. Uendelig takknemlig for svar!
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Måtte svare deg jeg også! =) Jeg ville ringt sykehuset og bedt om en vekstmåling imellom der. Skjønner godt at du blie bekymret når du får en sånn beskjed, og vil sjekke ordentlig at alt er greit! Håper du får det! Ang bevegelsene tror ikke jeg heller du skal bekymre deg. Synes det var litt dårlig gjort av legen å spørre om du kjenner bevegelsene de ser på skjermen, vi kjenner ikke alle bevegelsene babyen gjør.. H*n har det sikkert helt fortreffelig der inne! =)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Takk for to gode svar! Jeg skal prøve å slappe av, og ikke ta alle bekymringer på forhånd- de fleste blir jo ikke noe av:-) Takk igjen! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå