Gå til innhold

Noen kommende mødre i Drammensområdet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og lurer litt jeg da, siden vi er så mange her inne er det vanskelig å få sortert ut om det er noen av dere som er fra Drammensområdet :P (Kan vel strengt talt ha noe med at jeg er fersk her å gjøre :P)

Jeg er iallefall ei jente på 22 som bor på Danvik i Drammen, har en gutt på snart 10 mnd og venter en liten gutt 13juni...

Hadde vært gøy å sett hvem dere andre drammenstuppene er også!!

Hilsen meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bor ca 10 min fra drammen, mot asker :)

venter jente nr2 26.juni

har ei jente på snart 3 fra før :)

Skrevet

Hei!

Jeg er 27år, bor på Gulskogen og har termin 7.juni. Har ingen barn fra før, så dette er helt nytt.

Skrevet

Så spennende da!! :o) Gulskogen er jo slett ikke langt unna der jeg bor! Bra at det er flere i området som har termin så tett! Kanskje vi kan bli trillevenner! :o) hehe!

Skrevet

hehe jeg sier ikke nei til trillevenner, og til sommeren jobber jo min kjære mens jeg er hjemme og med fint vær ¨så er det jo ikke noe som er bedre enn å være ute :)

foreldrene til sambo bor på gulskogen :P

Skrevet

Det er jo knall da!! :o) Men jeg må få tak i søskenvogn først.. Hehe! Vet ikke om jeg orker å trille den store og bære den lille! Kan bli småtungt, og ikke minst varmt i lengden :P

Skrevet

hehe det skjønner jeg da :)

vesla er i bhg hun også om sommeren så.. med unntak av 4 uker hun skal ha ferie da... 2 uker med meg og 2 med sin far... :)

Så har mye tid til overs iallefall :)

håper på en bedre sommer enn i fjor iallefall...

men er enda lenge til sommer, bare idag har det snødd 1 meter. det er jeg sikker på :(

• 2 uker senere...
Gjest mamma'n t go'gutten+guttimagen
Skrevet

Jeg er 24, har en sønn på 2 år og 4 mnd, og venter en gutt til 14. juni, flytter til konnerud om 1-2 uker!;) Vil gjerne bli kjent med andre siden jeg ikke kjenner noen i drammen.

Skrevet

Jeg er fra Drammen, Konnerud. Venter mitt første barn i juni:)

Skrevet

Hei hei:) jeg er fra sande utenfor drammen.. Hadde vært moro å joyne dere på trilletur en deg til sommeren:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...