Gå til innhold

Sportsvogn/trille- Dakar??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde den gamle modellen som het baby relax men som er helt lik dakar vognen. Om ungen sparker litt med beina så tipper den bakover. Den har HELT feil tyngdepunkt!!! Jeg kunne ikke henge en stellebag på vognen en gang uten at den tippet selv om ungen satt oppe i og var motvekt!

Vi har 2006-modellen av denne vognen. Har kun brukt den til shopping-vogn, og synes den er helt grei til det. Veldig lett å kjøre inne på kjøpesenter feks, men synes ikke den var så god å gå tur med. I tillegg så liker jeg ikke at ikke ryggen kan settes helt rett opp. Den blir på en måte bare stående halvveis oppe. I tillegg så er den veldig åpen selv om du drar over kalesjen, så jenta vår sliter litt med å sovne i den...Men ellers en helt grei vogn, som ekstra vogn...

Jeg har 2007-modellen og etter å ha brukt den i 2 mnd er jeg godt fornøyd. Vognen tipper lett dersom du har mye vekt på styret ja, det fikk vi opplyst da vi kjøpte vognen. Så det er ikke anbefalt å ha en tung stelleveske hengende der. Jeg løste dette ved å kjøpe en handleveske til kr129,50 hos Reflex av merket BabyTravel (ikke en slik med huller i). Den er helt tett, tåler regn og fungerer ypperlig som stelleveske. Og da tipper ikke vognen.

Vognen blir brukt som vogn nr.2 (har Simo Duo), kjempeflott på kjøpesenter, lett å ta inn og ut av bilen og forholdsvis liten sammenlagt. Og både fotpose og regntrekk. Jeg har brukt den på vinterføre og synes den er like bra som Simoen, men på ujevnt underlag er det best å ha framhjulet i låst stilling.

Eneste minuset så langt er at den ikke er så tett, dvs at om det er vind får barnet mye vind på seg. Men da bruker jeg bare Simoen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...