Gå til innhold

Har noen startet med grøt eller velling???

Anbefalte innlegg

Her fullammes det enda, og jeg hadde tenkt å holde på så lenge som mulig. Det er så mye allergi i begge familier, så hvis jeg kan unngå litt med amming lengre så prøver jeg på det. Må samtidig si at jeg gleder meg litt til å gi "ordentlig" mat, da kan jeg lissom involvere pappan mer :-)

Vil gjerne høre hva dere har gjort!

Fortsetter under...

Jeg fullammer tulla mi..Hun tar ikke flaske eller smokk hun..Så puppen får gjennomgå..hehe.. jeg vil også vente lengst mulig med middag og grøt.. gleder meg til hun kan begynne med det.. Men kommer til å amme så lenge hun ikke har behov for noe annet..For tarmene er jo ikke utviklet helt så er lurt å vente til de har behov for det..

Jeg har gitt litt grøt ett par uker allerede . Noen få skjeer på kvelden, (har en veldig sulren liten gutt!) Det går helt fint. Beg når de har vært3,5 mnd med alle mine tre barn :) Sover hele natta nå, men om det er pga grøten vet jeg jo ikke...

Jeg har tenkt å fullamme til 6 mnd, så lenge hun er fornøyd. Er mye allergi på farsiden, så jeg skal gjøre mitt ytterste før jeg gir noe annet før 6 mnd. Storejenta mi er ikke allergisk.....så vidt vi vet, så jeg håper vi kommer unna det nå også.

Søkenbarna på farssiden har så mye rart å slite med, at det er et helt ork. Melk, egg, hvetemel, eksem, astma.....you name it.

Gullet mitt legger på seg som hun skal, og hun vil ofte ikke ha pupp så ofte som jeg tilbyr....og ofte bare den ene siden. Så jeg tror hun får nok mat :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...