Gå til innhold

Det blir en gutt :)

Anbefalte innlegg

I går var vi på ultralyd, og det jeg hele tida har trodd var ei lita jente, viste seg å være en gutt med tut :):):) Han viftet både med føtter og hender og var ikke så veldig sjenert, for å si det sånn :D

Terminen ble flytta fra 22. til 10. juni, noe som passet meg finfint, for da har jeg plutselig kommet over halvveis :):):)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136659181-det-blir-en-gutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Her har vi bestemt oss for oliver, og det er faktisk det eneste guttenavnet jeg og sambo har klart å bli enige om :):)

Vi hadde også mange jentenavn klare, og hadde egentlig bestemt oss for ett der også, ettersom jeg var såååå sikker på at det var ei jente :o)

Lukas er jo et nydelig navn da, synes jeg :)

Jeg får og en gutt :) Han skal hete Tristan, om ikke han er veldig uenig når han vel bestemmer seg for å komme ut første dag i juni ;)

Min samboer var også veldig fan av Oliver, men vond historie bak det navnet....så vi velger nytt og fresht :)

Er det noen som bor i oslo her? Som logger inn oftere enn sist i nov 07........

Hei du.

Grattis med gutt.

Vi var på ultralyd i dag. :) Får en gutt vi også. Så nå kan jeg så smått begynne å kjøpe litt klær. Gleder oss veldig. Første barnet for vår del.

Fikk termin 14. juni. Ble flyttet fram. Helt greit det. Jo før jo heller nå når man først er i gang. Bor i Oslo midt i byen, men fikk plass på Asker og Bærum sykehus.

Vi liker navnet Aksel. Er en del som ikke er enige med oss da men. Jeg syntes det er litt tøft. :)

Ha en fin kveld.

Gratulerer til dere andre også :)

Gøy å kunne handle klær og andre småting nå, jeg har liksom ikke "turt" det før nå når vi har vært på ultralyd.

Aksel er et fint navn til en liten tøffing ja :) Tenker på Aksel Hennie, og han er min desiderte favorittskuespiller :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...