Gå til innhold

4 måneder, kan jeg alikevel få abort?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, enig med den Miss. Håper ikke HI leser slike uvitende utbrudd. Det er utorlig hva folk kan lyre ut av seg uten å vite noe om situasjonen. Tenk om det er et barn som er HI, eller som du er inne på, en som har psykiske sykdom / problemer? Hvis en tenker seg litt om, så skal det en god grunn til for å få senabort, så siden utdannet helsepersjonell har vurdert situasjonen og innvilget abort, så mener jeg at da må grunnen være god nok.

Jeg sendte innlegget til moderatoren, så håper det blir fjernet.

Håper i så fall at HI heller lytter til deg, Miss Misantrop, som er et voksent menneke med livserfaring, forståelse og respekt for andre mennesker, enn de som setter seg på sin høye hest og dømmer andre, uansett hvor lite de vet om situasjonen.

Om du er her HI, så vit at det er mange som støtter deg og håper at det går bra med deg. Håper at du blir tatt godt vare på i helsevesenet, og at du har det fint nå. :)

Æsj.. En katt kan da ikke sammenlignes med et foster.

Slå ihjel en katt ville jeg ikke klart, men ta abort er da ikke et problem.

Er man i den situasjonen at man ikke oppdager at man er gravid før det er for sent med en "normal" abort (og ja, selv om det høres utrolig ut kan det skje), så må senabort kunne vurderes. Mange drikker, bruker narkotika og har en atferd som kan ha vært skadelig for fostrets og dets videre utvikling.

Jeg er ingen stor fan av senaborter, men må man så må man.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...