Gå til innhold

Kvalme og vondt i magen

Anbefalte innlegg

Den siste uka har jeg vært veldig plaget av sterk kvalme og orgentlig vondt i magen, sovner som regle med vondt i magen, og når jeg våkner om natten er jeg skikkelig kvalm, og kaster opp til tider...

Noen som vet hva dette kommer av???

er 25uker..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136658559-kvalme-og-vondt-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje rett og slett det at tarmen jobber mye tregere? Er du hard i magen? Ellers så husker jeg fra forrige svangerskap at jeg hadde halsbrann etter hvert som kjentes som ordentlig vondt i mellomgulvet.. skikkelig ømt der.. kunne våknet av det midt på natten...

jeg har gått hele svangerskapet med mye vondt i magen.. men har ikek vært kvalm.. jeg bare kaster opp.. vært hos legen uendelig med ganger..svimt av pga magesmerter.. vært på legevakta.. men de finner ikke noe.. sier at alt er bra med ungen.. å da virker det som om de ikke bryr seg noe mer..

men håper magen din blir bra.. føler litt med deg siden du har vondt..

*sende en trøsteklem*

Annonse

Hei

Føler med deg. Har hatt vondt i magen omtrent hele svangerskapet. Var veldig plaget med kvalme og oppkast de tre første månedene, men den er nå kommet litt tilbake. Er i uke 25 nå. Det var visst helt normalt i følge jordmor.

Magevondten er at livmoren strekker seg, forbrenningen går tregere og jeg er generelt liten (babyen har ikke så stor plass i min mage tror jeg). Noen netter sover jeg ikke i det hele tatt på grunn av magekramper. Noen har det bare sånn i svangerskapet. Trenger ikke være noe alvorligere enn det=)

Lykke til

de trodde å at magen min var sånne smerter, men iogmed at det bare fortseetter å har vært der hele tiden er de usikre på hva det er.. men legen min tror det kan ha sammenheng med at jeg hadde mye vondt i magen for noen år tilbake å.. også den gang uten at de fant ut hva som var galt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...