Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å spraye for en uke siden og har virkelig fått heftige bivirkninger!! Allerede første dag fikk jeg stooore smerter i ryggen og ble også sur og grinete. Så har hodepine, kvalme, svimmelhet, kviser, flokete hår, luft i magen fulgt på i rekken av trivelige bivirkninger. Var hos legen på onsdag og ble sykemeldt, heldigvis. Skal til fastlegen min på mandag og få forlenget den. Ryggsmertene har begynt å gi seg, men det er kjipt å være kvalm og ha vondt i hodet stort sett hele tiden. Uff, nå klager jeg kanskje veldig, men dette er litt slitsomt. Heldigvis kan det jo hende at det skjer et lite mirakel i februar da... Holder nå motet oppe som bare det!!!!!!!

Noen som vet om det gir seg etter hvert eller kan dette vare hele sprayperioden? Og burde jeg kanskje si i fra til Riksen?

Ha en fortsatt god helg folkens!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, maja81!!

Vel, tror det er forskjell fra person til person, med "bivirkninger".. Har selv vært igjennom noen forsøk, noen blitt avbrutt og div, på grunn av liten reaksjon på meg. (hadde cyste- ble fjernet i juni ifjor).

Har selv merket, at denne gangen har jeg slitt med dundrende hodepine. Er fryktelig vanskelig da, å stå på jobb, og smile. Men, pass på at du drikker MYE vann, evnt så kan du ta en ibux :)

Skrevet

Ved det første forsøket mitt reagerte jeg på sprayen omtrent på samme vis som deg, men det ble bedre da jeg begynte med sprøyter og halverte spraydosen.

Ved det andre forsøket hadde jeg færre bivirkninger, heldigvis. Lykke til med forsøket!

Skrevet

Jeg hadde og masse bivirkninger av sprayen. Ble og et hormontroll uten like som kjeftet og gråt om hverandre. Heldigvis ble det bedre da jeg begynte på sprøyter. Lykke til!

Skrevet

Jeg har og masse bivirkninger. Sur og grinete. Kvisete, håret ser slitent ut.Kjefter for ingenting og blir utrolig fort forbannet.Jeg gråter lett. Jeg synes synd på han som lever sammen med meg i denne perioden.

Er utrolig sliten denne gangen i forhold til sist. Men sist måtte vi avbryte pga for mange folilkler, så er mer engsteli denne gang for å bli skuffet.

Skal til legen på tirsdag for å få meg en sykemelding. Jeg tenker jobb får være jobb akkurat nå, vi må ta vare på oss selv i en slik sårbar fase vi er i.

Stå på alle sammen:)

Skrevet

Ta for all del ikke Ibux! Produkter som inneholder Ibuprofen skal du unngå i forbindelse med svangerskap (og prøving) - les pakningsvedlegget!

Paracet og andre paracetamol-holdige produkter kan du trygt ta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...