Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Passer det? Vi har en fra fær som heter Kevin, passer det da å kalle lillebror Ronny? Eller blir kanskje det alt forskjellig sjanger på navnene? Ronny vil vi ha etter onkel som gikk bort alt for tidlig:(
Katharina88*Angelica08 Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Ja da syns jeg Ronny passer til ja og storebror heter Kevin.. Tommy og Dennis er i samme gata..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Kevin og Ronny høres like harry ut begge to, så det må da passe bra!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Kevin og Ronny tilhører absolutt samme sjanger, og slik sett passer navnene veldig bra sammen. Men jeg skjønner ærlig talt ikke at dere kan velge sånne navn til barna deres - de to navna er jo nesten så "harry" som det går an å få til!
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Kevin er et ok navn, men Ronny er forferdelig! Beklager! Selv om det er oppkalling etter en onkel som gitt bort, så er det ikke pent! Hva med Roger isteden, eller Robert? Det er jo ikke det samme som Ronny, men mye bedre...syns JEG.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Robert passer bra, og da blir det jo litt oppkalling likevel...Ro...
Vannmann35 Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Kevin og Ronny er helt i samme gate, men jeg ville aldri ha kalt gutten Ronny i dag, om det er aldri så mye oppkalling og en fin tanke. Navnet er helt ut og veldig harry - om ikke akkurat den sosiale død, så nesten spør du meg... Føler du at du bare MÅ ha det, ta det som andre fornavn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå