Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Jeg har hengt meg veldig opp i guttenavnet Sigleif. Jeg synes rett og slett at det er tøft, og ikke mange barn som heter det nå om dagen. Vil ikke ha ett søtt og populært navn til sønnen min. Hva mener dere? Blir det for sært?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Alle navn høres sære ut når du ikke har hørt dem før. Sigleif er ikke verre enn andre. Høres norsk ut ihvetfall, og det er et stort pluss!
Jannamor Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Første reaksjon er latter. men når man tenker llitt på det så er det ikke så ille. Om det kommer til å skille seg ut i en navneflokk født i 2008? definitivt, og er det positivt? veldig skeptisk. Føler litt at dette er et mobbenavn. Jeg digger Sigve da, synes det er kjempetøft og det er jo i samme gate
Katharina88*Angelica08 Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Sigleif... Tror jeg må le.. Hehe! Syns ikke det er tøft, ikke dumt heller... Bare jææævlig harry!
*Willow* Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Mye bedre enn Noah, Nathaniel og andre populære navn. Om jeg synes det er fint, vet jeg ikke helt..men det er i alle fall ikke klissete og feminint, noe jeg anser som er stort pluss.
ma-85 Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 Aldri hørt det før. Har hørt Sigve, Sigvald og Sigleik da. Så jeg synes kanskje det høres litt hjemmelaga ut? Hm. Men ellers synes jeg det er fint med norske navn. Mye bedre enn feminine bibelnavn i alle fall! Litt tøft, og litt rart, er vel min mening.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 Harry er det nå absolutt ikke! Harry er navn som Andrè. Chris, Adrian osv... Bra navn, tøft at noen tør velge navn som ikke er 10 på topp.
StorkeMammaen Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 Hva med Sigmund? Jeg syns det er litt mykere. Liker ikke Leif navnet. Eller Sigurd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå