Gå til innhold

Herman eller August?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner to Herman og ingen av dem er sossete - skikkelig jordnære gutter begge to.. :o) Eller kjenner tre (morfar heter det og) og hadde ikke vært for at min søster har sagt at får hu gutt skal han hete Herman så hadde gutten vår hatt det navnet..

Jeg liker August best, men føler det gjør seg best som andrenavn. Alene blir det fort litt snobbete. Herman er mye mer jordnært og veldig fint det og, flotte gutter de jeg kjenner som heter det..

Herman August er jo kjempefint da. Men jeg er tonavns forkjemper hihi

og til hottentott, så synes jeg ikke det er greit og reservere navn sånn... hvis hun er gravid og vet det er gutt så er det en ting, og hvis hun har termin før deg. hvis ikke nonono. Min svigerinne prøvde seg på det. Hennes andre jente skal hete et navn vi har høyt på vår liste, og det er oppkalling. HUn er ikke gravid, har ikke kjæreste engang. og andre jente tilogmed.Dette hadde hun bestemt (akkurat ikke før tre mnd siden da jeg spurte henne) så det fikk vi IKKE LOV Å BRUKE!! Det sa jeg klart i fra om at det skjedde ikke!!! Hvis jeg fikk jente og ville bruke det så gjorde vi det!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...