Gå til innhold

Lillegutt ville ut VELDIG fort Mandag 21.01!!!

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig kommet hjem fra sykehuset med gullet mitt! Thias kom til verden mandag 21.01 kl 17.02. Han var 3582 gram og 50 cm lang, og helt nyyyydelig!!!

Klokken 16.25 hadde jeg 5 cm åpning, og lå fortsatt på mottaksrom med rier, og tidvis epidural...maskinen klikket hvert tiende minutt, så jeg fikk ikke helt effekten av den, men den hjalp selvsagt litt!

Fikk så to rier som var syyyyykt vonde, og jeg endret virkelig personlighet der jeg lå. Jordmor skjønte ingenting, for jeg hadde vært så fattet og rolig hele veien. Hun måtte sjekke hva som gikk av meg, og der var lillegutt på vei ut!!!!!!!! SNAKK OM SJOKK!!! Det hadde kommet nye 5 cm åpning på to rier!!! 15 min etter det igjen var han ute! Jeg fikk ingen smertestillende, og ingen hjelpemidler annet enn min kjære samboer, jordmor og en barnepleier som ikke en gang rakk å legge frem utstyret sitt en gang...!

Fikk selvsagt sjokk over at det hele var så fort over, men gud for en hærlig følelse det var å se gutten min for første gang!!

Jeg måtte på operasjonsbordet etterpå da...det gikk jo litt fort så jeg fikk noen heftige rifter, men alt er glemt nå! Lykken over å ha en frisk og fin gutt er så stor at ingenting slår dette!

Gled dere jenter!!!!

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...