Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle medsøstre =)

Lurer på om noen vet hvordan man må gå frem ved søskenforsøk.

Vi hadde tre forsøk i Hgsd. som ikke gikk, deretter reiste vil til Danmark og fikk full klaff på første forsøk.

Gullet våres er nå 15mnd. og vi har begynt å tenke på søsken. Vil jo ikke drøye for lenge, da vi ikke vet hvor lang tid det vil ta.

Er det bare å kontakte sykehuset/klinikken man hører til, eller må vi gå via vår fastlege/gynekolog????

Ønsker alle som er i gang nå masse lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Vi tok direkte kontakt med Rikshospitalet da vi var klare for aa sette igang med soeskenforsoek, og var inne i loopen igjen etter en ventetid.

Lykke. til!

Skrevet

Hei Svimå :)

Vet ikke om du husker meg, men vi lå ganske likt i løypa ved et forsøk i 2006. Du lyktes på det forsøket, jeg måtte ha en runde til i DK.

Så spennende at dere skal til med søskenforsøk snart da! :) Vi venter nok en stund enda, siden vi var så heldige å få to på en gang :))

Når vi skal i gang igjen, så skulle vi bare ta direkte kontakt med klinikken vi da. Rekner med du er like glad i Danmark som jeg :)

Ønsker deg lykke til, så spennende!!!!

Skrevet

Hei svimå... Ta bare kontakt med sykehuset du... :)))

Håper dere får full klaff denne gangen også.... :))

Klem fra

Skrevet

Hei Anne mor skulle bare si gratulerer med pia. Jeg tok prøverør samtidig som deg i forfjor og fikk en datter i desember 2006. Vi vurderer også å nå prøve med søsken forsøk. Synes bare det var så kozelig å se nicet ditt igjen.

Jeg ringte til klinikken selv og avtalte med dem å ringe på mens, men er kansje litt annerledes siden jeg har egg på fryseren der.

Ønsker deg og dere lykke til med nummer to, er bare å hive seg i det :-)

Skrevet

Hei.. var koselig å se navnet ditt igjen.. så bra at dere lykkes til slutt!!

Vil bare få ønske deg lykke til videre!! klem

Skrevet

Jeg bare ringte, så ble mappa vår lagt i bunken til legene. Fikk doseringsskjema i posten etter et par uker, så var i gang etter første mensturasjon etter at jeg tok kontakt. Hører til i Haugesund altså

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...