Gå til innhold

Cafétur på torsdag 31.januar kl 12 :o)

Anbefalte innlegg

Hei alle dere superpositive bim jenter :o)

Noen av dere som har vært på cafe Brandstrup og vet om det i det hele tatt er egnet for å ta imot noen barnevogner. Jeg skal dra innom der på mandag for å sjekke i alle fall. Linwa snakkket om den gode varme sjokoloaden - det lokker meg :o)

Snakket på sist treff om at det begynner å bli mange som har fri på dagtid, og nå som de små nurkene begynner å finne veien til verden passer det bedre for småbarnsmammaene å treffes på dagtid. De små blir jo ofte litt urolige på kvelden. Men dere jenter som har barn i magen enda må kose dere med bylivet på kvelden og fortsatt arrangere kveldstreff ;o)

Håper mange av dere er hjemme på torsdag og har lyst til å treffes :o)

Skriv dere på så vet jeg ca hvor mange vi blir.

Klem fra...

Fortsetter under...

Hei hei! Så koselig med treff på dagen også! Skjønner godt at det er mer praktisk med treff på dagtid nå som nurkene deres har kommet! Det er hyggelig å bli bedt med med barn i magen også, vi er jo alle i sammen båt :-) Ang torsdag så må jeg se an litt, men jeg regner med at det passer! Nå vet jeg hvor det er også!

Hei :o)

Liten oppdatering. Jeg stakk hodet innom Brandstrup idag, og der var det greit. Fin meny - gode priser. Men de har ikke stellebord der. Synes det er litt upraktisk å ha barseltreff der. Så synes jeg det er så koselig på Cafe Riis - og der er det veldig gode faciliteter for små barn - og god plass til vogner.

Så da blir det Cafe Riis, torsdag 31/1 kl 12.00. Håper mange har mulighet til å være med (bare ikke signert enda ;o))!

Jeg vet om noen som kommer, så det blir antagelig 5 babyer som jeg vet om i alderen 1 år til 4 uker - kom å se :o) (var ment til dere med bim :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...