Gå til innhold

Mistet matlysta helt : (


suppegjøken+grønnskollingene

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt Reductil 15 mg siden 21.januar.

Har veldig god effekt på meg siden jeg har mista matlysta totalt.

Føler meg også litt urolig i kroppen og tørster veldig.

Jeg er faktisk litt bekymra siden matlysten er helt borte, har verken lyst på mat eller brus og absolutt ikke snop. Føler at jeg ikke er meg selv. Ikke det at jeg absolutt MÅ være godtesyk altså, men synes det er litt skummelt at kroppen reagerer sånn. Er blitt litt likegyldig liksom.(ikke ovenfor unga og familie altså)

 

Tror dere jeg burde gå ned til 10 mg?

Lurer på om legen min gav meg feil styrke, siden hun sa at vi kunne øke styrken hvis de ikke hadde noen effekt.

 

Har forresten gått ned 2,5 kg på 6 dager : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må bare finne deg noe du kan spise og gjøre det uavhengig av om du har lyst eller ikke!!!

 

Lag deg en fornuftig frokost, lunsj og spis middag sammen med familien din! Finn deg retter/pålegg ol som vil være bra å spise når du en gang skal slutte på pillene, slik at du har fått deg gode kostvaner til da.

Og spis multivitaminer og tran/omega3 kapsler!!! Da får du i alle fall et minimum av hva du trenger.

 

Det sier seg selv at du IKKE kan holde på slik over særlig tid. En ting er matlysten, en annen ting er evt mangler av vitaminer/mineraler/fettsyrer/proteiner osv som vi trenger. egentlig ikke så rart at du føler at har blitt litt likegyldig....

 

Kanskje du får opp matlysten igjen hvis du begynner å trene/være mye i aktivitet!??!!

 

2.5 kg på 6 dager høres ikke ut som noen sunn vektnedgang- kan ikke fortsette slik???!!! men jeg har ikke erfaring med pillene og ikke vet jeg hvor mye du skal gå ned. Hvis du er veldig overvektig kan det vel være ok i begynnelsen, men ikke sats på et slikt vekttap framover :)

 

Lykke til vdere- ta vare på deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...