Gå til innhold

Hva er et must å kjøpe på Ikea?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter på at gubben skal bli ferdig, så skal vi reise på Ikea. Hva er et must å kjøpe når en er på Ikea?

Skal ha en Billy bokhylle med litt tetteskap, glass skap, cd hyller og vanlig hyller. Er det noe annet jeg bør kjøpe?

Hilsen en som ikke er så glad i Ikea

Fortsetter under...

Skrevet

servietter og stearinlys om du liker det..og en grønn plante eller to..det havner alltid i vogna mi uansett hva jeg skal ha......

Skrevet

Kjøtbullor kanskje? :)

Jeg pleier å kjøpe noe jeg trenger. Og det er et must å ta et kritisk blikk over handlevogna for å være sikker på at man ikke kjøper noe man egentlig ikke vil ha! :)

Skrevet

signerer meg & lille vampyr

hilsen ei som digger ikea :-D

Skrevet

Servitter og lys var en god ide... det går det jo litt av. Noen oppevaringsbokser skal jeg også ta med.

Men jeg uttrykket meg nok litt feil..... JEG HATER IKEA!!!!!

Nå er gubben klar så om en time starter helvete...*ler*

Skrevet

gjør det kjappt unna..ras mellom reolene og hiv oppi det du skal..og belønn deg selv med en kaffikopp og et stk blåbærpai i cafeen etterpå...så er det gjort!! lykke til..

skjønner meg ikke på sånne som ikke liker IKEA forresten...jeg ELSKER Ikea...jeg kunne BODD på ikea...jeg FORGUDER ikea..og kommer alltid hjem med masse dritt som jeg egentlig ikke trenger..men som virket som en god ide der da...sukk!! jaja..!

Annonse

Skrevet

Vet du hva jeg hater mest? Alle folka som svirrer rundt som gale høner....hehe

Skrevet

Lys og servietter er billig og bra, ja. Og IKEA har masse praktiske oppbevaringsbokser, og lure dippedutter til å gjøre kjøkkenet praktisk...men hvis du hater IKEA, gå rett til lageret, søk opp hylleplassen til det du skal ha og kom deg ut. Jeg elsker IKEA, men hater å handle der på lørdager, he he.

Skrevet

du får være en gal høne du og...da glir du rett inn i "miljøet"...ellers er kanskje ikke en lørdag rette dagen på Ikea for de som ikke trives der....grilldressfaktoren og "damer fra distriktene" bruker å være der i hopetall på lørdager...tirsdag formiddag eller sånn er mye bedre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...