Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Er overbevist om at jeg får jente, og har allerede begynt å planlegge navn:) Vet jeg vil ha mellomnavn Michelle, noen som har tips til fornavn? Tenkte på Janca, siden dette er første bokstavene i begge navnene til meg og typen... hva tror dere? Janca Michelle? Tenkte også på Amalie Michelle...? Noen andre forslag?
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Janca har jeg aldri hørt før. Synes ikke det var spesielt pent. Synes det ble litt for utenlandske navn siden Michelle er veldig amerikansk. Michelle synes jeg er veldig fint, egentlig. Hva med Ava Michelle Leah Michelle Emma Michelle Ada Michelle Lina Michelle Nora Michelle
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Ja, mener også Janca ikke er no spesielt pent, men vil lissom ha noe av betydning... så ei på bunnpris med navneskilt med Janca for noen dager siden, men er nok litt unikt jah:) Liker unike navn da... som ikke er alt for mange av på en måte... Sånne som Leah er veldig fint, Mathea også
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Mange fine navn som passer til Michelle.. Her er noen eksempler som passer til deg og typen sine navn: Julie Michelle Julia Michelle Juva Michelle July Michelle Jenny Michelle Andre fine er: Celine Michelle Ina Michelle Amy Michelle Emma Michelle Tuva Michelle Live Michelle
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Hva heter dere? Bør kunne finne et skikkelig navn. Janca høres ut som et hundenavn eller kallenavn..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 må desverre si meg enig i at Janca ikke hørtes helt bra ut. Og i hvertfall ikke sammen med Michelle. unnskyld, men får litt sånn russisk hore følelse... synes det va mange fine forslag et par hakk over her, så signerer de
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 Må si meg enig med de andre i at Janca ikke var spesielt fint (etter min smak hvertfall...) Har ingenting imot sjeldne/spesielle navn generelt, men akkurat det navnet likte jeg ikke. Høres ut som et kallenavn for Jannicke. Mange gode forslag over, vil foreslå et kort første navn (max to stavelser) hvis du mener å bruke begge navn til vanlig, da Michelle er ganske langt. Noen kombinasjoner jeg liker: Thea Michelle Ine Michelle Leah Michelle Mina Michelle Nora Michelle Linn Michelle Tuva Michelle Vilde Michelle Oda Michelle Pia Michelle Kaja Michelle Mali Michelle Maja Michelle Hvis dere vil ha J som forbokstav kan jeg foreslå: Juni Michelle June Michelle Jane Michelle Jill Michelle Jani Michelle Jinn Michelle Juli Michelle Ble langt det her gitt...hehe Lykke til med navnevalget!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #9 Skrevet 26. januar 2008 michelle jenny eller jenny michelle helt klart
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #10 Skrevet 26. januar 2008 Tusen takk for mange flotte tips:) navnet mitt er Jannicke og typen heter Cato... derfor kom jeg frem til Janca:) Synes ikke d er no spesielt pent, men vil som sagt et navn m litt betydning:) Bianca likte jeg veldig bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå