Gå til innhold

hjelp! jeg kjenner spiral min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk satt inn levonova hormon spiral for nesten 3 mnd siden og alt har fungert fint... men så i går når vi skulle kose oss sa sambo at han kjente noe der oppe. jeg måtte undersøke nærmere og kunne da kjenne selv to tråder ca 2-3 cm oppi der...

Vi turte ikke å fortsette for var redd for at noe var galt.. Som sagt så sa han at han ikke har kjent den før, men leste på nettet at så lenge man kunkjente trådene så var det normalt... hmmm...

Var forresten til spesialist å fikk satt den inn og han tok UL etterpå for å sjekke at den var på plass. Har ikke brukt tampong og har heller ikke hatt noen store blødninger (bare noen små)...

Noen som vet??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei, jeg har også hormon spiral.. og den har fungert bra på meg, og jeg kjenner også trådene :) ble litt bekymret første gang jeg kjente di, for legen min sa at mann ikke skulle kjenne di, men har lest på nette, at det skal mann.. også har jeg også lest det, at da har ikke legen klippt di korte nok, så er ikke helt sikker på hva jeg skal tru. men kjenner di bare noen ganger.. er nok ikke noe å være bekymret for :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...