Gå til innhold

Ligger kun en Urban Jungle ute for salg på finn.no i Oslo/akershus, er det virkelig så stor etterspørsel?

Anbefalte innlegg

Hva tror dere damer? Jeg har en ny sort en som jeg kanskje skal selge, brukt i tre mnd. Får jeg solgt den? Vurderer å selge den fordi jeg skal til utlandet for en lengre periode.

Fortsetter under...

Gjest anouschka with Love

Vognen er dyr, er vel derfor det ikke er så mange som har den her til lands. Sportsdelen alene ligger på 5990,- i nettbutikkene. Og i tillegg må mån ha liggdel pluss div. safety bar, seat insert, pose...

Du får solgt den, spørs hva du skal ha da! Man kan få en helt ny sort med bagdel fra Babyjungle.nl til 5000,- på salg nå i januar. Muligens lenger.

Lykke til med salget!! :-)

Hva skal du ha for den da ? 06modellene er jo på tilbud til 2500kr nå ;)

Og 07modellene til 4990kr.

Men jeg er intr i vogna,har du flere opplysninger om den ?

Annonse

Jeg kjøpte den på Fru Lyng, og jeg er kjempefornøyd med den, men jeg reiser til USA for en lengre periode og har ny vogn som venter på meg der av samme typen men av elite typen, husk at man må ha innførselsmoms da fra babyjungle. Har kjøpt vogn derfra selv før..

Men takk for innspill. =)

Tror du får solgt den kjapt, for skal du ha vognen ny i Norge må du nesten bestille den FØR ungen er produsert ;-) OTH har nemlig nesten 10 mnd leveringstid på vognene til tider, de har byttet fabrikk og har hatt endel problemer med leveringer pga dette..

Annonse

Du får garantert solgt den. Det er så lang bestillingstid på OTH i Norge pluss at det ikke er så mange forhandlere som gjør at det ikke er så mange i omløp enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...