Gå til innhold

Kan to jente søsken hete Lilly Celine og Milly Sofie?

Anbefalte innlegg

Jeg liker Lilly så godt og Milly veldig godt. Også kan jeg bruke begge to navnene til daglig. Lilly Celine og Milly sofie. Og Celine og Sofie er jo veldig ulikt navn.

Men hvis jeg feks kaller jente søsken Lilly Eline og Milly Elise så blir det jo altfor likt tror jeg.

Jeg liker så godt Lilly Celine og Milly Sofie jeg. Og begge navnene kommer til å brukes daglig.

Fortsetter under...

Hmm, jeg synes likevel det blir for likt. Det kommer til å bli Milly og Lilly i barnehagen og skolen osv. Vet ikke, jeg ville ikke gitt dem så like navn.

Lilly er forresten mye penere enn Milly, mener nå jeg.

Annonse

Begge navn er veldig fine, men synes nok det er litt for likt ja. Som mange sier, blir det nok Lilly og Milly på skolen/barnehagen. Mellomnavnene er kjempefine. Hva med å endre litt på et av de første navnene, for eksempel: Lilja Celine eller Mina/Maja Sofie? Bare et forslag... :)

Altfor likt!!

Vet om to søstre, som heter Leah og Tea.. må ærlig innrømme at jeg ALDRI husker hvem som er hvem.. eller, hvem som er eldst osv.. Dette selv om barna er fra hverandre i alder ( 3 år kanskje)..

Er du enig i at det kanskje blir for likt?

Annonse

Fine navn, men det kan bli litt tungvint kanskje med så like dobbeltnavn. Det er et godt forslag å bytte på dem, Celine Lilly og Sofie Milly er litt lettere å si, mener jeg. Ellers hvis du bare finner noe annent i stedenfor Milly:

Lilly Celine og Lucy Sofie

Lilly Celine og Emmy Sofie

Lilly Celine og Nelly Sofie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...