Gå til innhold

Ta lappen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å begynne å ta lappen. er i uke 22, noen som vet om dette er greit?

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Kan ikke skjønne at det ikke skal være greit, men du kan jo ringe til en trafikksjole og høre hva de sier. Kan jo forsåvidt kanskje være forskjell fra plass til plass om de tar gravide eller ikke også :-)

Skrevet

Jeg syns du bør begynne nå. Du får nok ikke tid når babyen kommer. Må ha med deg barnesete da (he he , om ikke mannen kan passe når du skal ha kjøretimer) Begynn nå og ta det intensivt så får du lappen før ungen kommer.

Lykke til.

Skrevet

Klart du kan ta lappen mend du er gravid! :)

Kjør på snuppa! :)

Skrevet

Jeg hadde kjøretimer som høygravid jeg, og time til oppkjøring to uker etter fødsel (den ble utsatt selvsagt, for det var jeg ikke i form til etter fødselen). Var ikke noe problem det, og jeg hadde en forståelsesfull kjørelærer, så vi hadde pauser med jevne mellomrom for å strekke ryggen hvis det var nødvendig (slet med ryggvondt og bl).

Skrevet

ja det er bare å kjøre i vei det:) Jeg har kommet gooodt på vei nå.. mangler bare variert kjøring nå å oppkjøring.. så skal ha variert nå på mandag.. jeg og samboer skal øve oss liiitt mer før oppkjøring da..:) Har holdt på leeenge jeg da.. siden sept, men det er også fordi jeg ikke har kjørt med andre enn kjørelærer.. men såå kjøpte vi oss bil så nå er ting mer lettvindt ja.. Godt å snart være i mål.. :)

Skrevet

hælledussen!

jeg tok lappen da jeg var i uke 34 med min eldste datter og det var ikke noe problem.

så lenge du rekker bort til rattet ;)

Skrevet

Du kan helt klart ta lappen.jeg kjørte jo opp ni dager før sønnen min kom.det gikk helt greit.

Skrevet

hei! sniker litt fra 3.trimester jeg..:)

jeg begynte på lappen i høst, tror jeg var rundt uke 22 jeg også. hadde oppkjøring 9.januar - litt mindre enn en måned før termin (har termin 06.02). Jeg besto, og er sååå glad for at jeg gjorde det!!! nå skal det sies at jeg har vært i god form hele svangerskapet, og det var jo litt stress til tider med alt det obligatoriske. men det var virkelig verdt det. herlig å kunne kjøre rundt på egenhånd og ikke være avhengig av at sambo skal hente meg. godt å slippe all gåingen også:) så jeg anbefaler det på det sterkeste! pluss at de fleste kjøreskoler er vandt til å ha noen gravide elever, virker det som:)

lykke til!

Skrevet

Hei!! Det går helt fint! holder selv på med lappen og er i uke 34!

Håper på å få unna gjort mest mulig før tulla kommer ut!

Får timer midt på dagen så jeg får en rolig start på dagen ,og kan sove litt lenger:)

Lykke til!!!

Skrevet

hei, jeg er i uke 13 og skal ha min første kjøretime denne uka!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...