Gå til innhold

Titanium baby/Sun tvillingtrille erfaring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

(tror det er 2 navn på samme vogn)

Har prøvd å sjekke litt rundt denne vognen på nettet og her inne, men finner ikke så mange med erfaring.

http://babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=178915&b_kid=187860

Vi venter baby i mai og da vil junior være 13 mndr, så vi vil absolutt trenge en søsken-/tvillingvogn. Denne er ganske rimelig (kr 2000), så jeg tenkte å høre litt rundt før vi tar det endelige valget. Håper noen kan hjelpe meg :-)

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt Titanium Baby søsken vogn og den er toppers. Har kjøpt mykbag fra BabyCare som passer fint til en TitaniumBaby vogn.

Vogna fra BabyCare ligner, men det er ikke samme vogn. BabyCare vogna har brems og derfor ikke svingbart hjul.

Jeg vurderte begge men valget falt på Titanium Baby fordi den virket lettere å trille siden den har svingbart hjul som kan låses i fast posisjon. Vogna har også titteluker i kalesjen.

Etter å ha trillet rundt med vogna så merker jeg at det ikke er nødvendig med brems. Mener derfor jeg valgte den beste vogna.

Skrevet

Linken du viser til ser ut til å vise bilde av en Titanium Baby vogn. I butikken så jeg på to forskjellige vogner. Den ene hadde BabyCare logo og på den andre som jeg kjøpte sto det Titanium Baby. Begge koster 1990,-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...