Gå til innhold

Treffet 31. januar er flyttet til 4. februar! Påmelding her.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Prøver igjen jeg... Er litt usikker på hvordan jeg ser at dere er dere på pigen?!? Er de bestilt bord så jeg bare kan spørre etter BIM treff i baren? Har ikke så lyst til å gå forvirret alene rundt i lokalet :)

Hei :-)

Tenkte å hive mæ med på treffet i mårra. Har termin i juli.

Var det klokken 1915 eller? Har fulgt med på chattinga her, men har ikke registrert mæ før nå. Skal vi alle ha bleie på hodet eller så vi kjenner hverandre igjen? :-)))

Annonse

Flott at du bestiller bord Linda. Jeg har jobbet hele helga, så ikke fått vært noe innom her.

Men hvor har det blitt av Cindy? Hun har ikke meldt seg på treffet, men regner med at hun kommer?

Noen mager er sikkert synlige, og BIM-treff pleier å være enkle å finne. Det er som regel en klynge med jenter som kikker rundt i lokalet etter flere gravide, men som ikke kjenner hverandre så godt og derfor ikke snakker såååå mye som andre venninnegjenger på cafe. :o)

Så vi vises sikkert.

Sees i morgen!

Må desverre trekke meg fra treffet i kveld. Våknet i dag med tett nese, feber, vondt i hodet og vondt i kropppen. Må nok holde senga noen dager. Det var noe ordentlig dritt, for jeg hadde gleda meg til i kveld.

Håper dere har det hyggelig og at dere finner tonen, så det blir flere treff, og jeg får vært med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...