snurkle Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Nettopp kjøpt meg treningsball og etter sikkert 2 timer (!!) med pumping er jeg endelig snart i mål. Vet den ikke skal være helt stramt full, men når skal jeg stoppe? Hvor mye skal den gi etter ved trykk liksom?
*gruffalo* Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Skal være ganske mye i. Jeg fikk beskjed om å fylle på hver dag den første uka, for de er så elastiske at de utvider seg mye i starten. Har jo glemt å gjøre dette selv, men...
Brenda Walsh Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Når det smeller har du fyllt opp nok.
Brenda Walsh Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Bare hyggelig. Alltid fint å kunne være til nytte,
Bea80 & Gullgutten Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Du skal ha litt mer enn 90 grader i bena når du sitter på den, så rumpa skal være litt høyere enn knærne. Så det blir individuelt etter hvem som skal bruke den. Jeg syns det er best med en "hard" ball, men jeg går på skanetix timer på treningsenter, den hjemme ligger i uthuset uten luft i.....hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå