Gå til innhold

Trenger noen gode råd


kristin2

Anbefalte innlegg

Uff, jeg sitter her med en alt for dvask mage. Aner ikke hva jeg skal gjøre for å bli strammere. Er slank i kroppen ellers men har et trailerdekk rundt livet og det trives jeg ikke med. Finner jo ikke klær som passer bare pga den magen. Trener kondisjon og styrke, men syns ikke jeg ser noen resultater, spiser også relativt sundt. Må vel bare innse at jeg må trene enda hardere, gosh...

 

Legger egentlig kun på meg rundt magen, kunne gjerne fordelt seg litt, men det gjør det altså ikke. Ergo syns jeg det ser rart ut når man er ganske slank i kroppen ellers. Vanskelig som sagt med klær da f.eks en bukse som sitter fint rundt lårene og over rumpa er umulig å få igjen knappen på, eller at magen henger over linningen og det er hvertfall ikke særlig fint.

Ser faktisk ut som jeg er gravid og det er ikke kuult når man ikke er det. 11 mnd siden fødsel så jeg skulle gjerne hatt litt mindre mage.

 

Men er det noen der ute som har noen gode tips til hvordan miste magefett (det er jo det fettet som også er det farligste).

Og hva er egentlig Reductil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

hmmm gode råd, ja. er ikke så lett når jeg ikke vet "alt" om deg, men jeg kan jo prøve.

Jeg ville gått skikkelig i meg selv for å finne ut av kosthold og aktivitetsvaner!

Meld deg inn i VGs vektklubb, og vær et skikkelig petimeter og noter ned ALT du spiser og drikker, og legg det inn i den elektoniske matdagboka. Da får du et godt innblikk i hva og hvor mye du putter inn i kroppen, og ganske sikkert ser du hva du kan kutte ned på.

Du kan også legge inn ulike aktivteter og trening der og se hvor mye det har å si.

 

En ting som er enkelt og du kan starte med NÅ: KUTT UT alt drikke som har kalorier i seg! Der kan du LETT spare inn masse-uten at det går utover følelse av metthet. Tenke at kalorier skal SPISES ikke drikkes!Gjelder også "sunne" ting som melk og juice. Suketter i te, drikk svart kaffe, lettbrus etc

 

Nøkkelen til suksess for å gå ned i vekt og være der- er å TRENE. Styrke og utholdenhet, hvor utholdenhet er den aller viktigste, og så helsemessig sett.

 

Hvis det er slik at du har fått sånn "hengemage" og du er genetisk disponert for å ha det, så kan det antagelig være tøft å få den "flat"(ikke sikkert det er noe mål). Jeg har ikke noe direkte erfaring med akkurat det, men vet at fett forsvinner fra overalt på kroppen og da vil du måtte kvitte deg med mye fett generlt før du kanskje blir kjempefornøyd med magen. jeg vet ikke- dette må du kjenne på og vite selv.

Noen velger å operere seg, uten at jeg vil anbefale noe slikt! Du skal jo ha prøvd alt annet først!

 

Reductil er et reseptbelagt legemiddel som fungerer som en slankepille ved at den setter ned sultfølelsen og samtidig opprettholder forbrenningen din. Du må ha en BMI på over 28 eller 30 + evt andre helsemessige risikofaktorer for hjerte-karsykdommer/andre som har med overvekt å gjøre.

 

Kanskje dette var til hjelp? Jeg vet ikke, men jeg øsnker deg uansett masse lykke til!!! OG ikke GLEM å ha fokus på de slanke beina og armene dine, og alt det andre som er bra!:)

 

Søndags klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...