Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. januar 2008 #1 Del Skrevet 25. januar 2008 Hvordan går det med dere, damer? Vært laber aktivitet her i det siste, inkl fra meg selv ;o) Travelt opptatt med jobb/småttiser? Hvordan går det med lillesøskenene til aprilbarna? Her går det i ett for tiden. Travel periode på jobb med salg (som vi ikke har lov til å kalle salg lenger og "må" kalle alt mulig annet rart) og greier, og ting går rimelig i ett. Fått litt ri på å "pusse opp" (skal jo bare male litt, det er jo "liksom" gjort på 5 minutter, haha) så har nå malt kjøkkenet 2 ganger uten å bli helt fornøyd, så håper 3. gangen fungerer :oD Men i dag er det fri, gubben er i Sigdal på isbanekjøring og jeg har bestilt Dolly levert på døra, med dressing og brus, og har en venninne (som skal være barnevakt for Matilde i morra mens jeg er på jobb) på vei for å skravle litt med (og dele pizza). Deilig!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136651549-april-ah-fredagskveld-hjemme-alene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 28. januar 2008 #2 Del Skrevet 28. januar 2008 Det hørtes vidunderlig ut med alenekveld med pizza og skravling! Her går det i ett fra morgen til kveld. Knerten sover en del på dagtid, så vi må holde oss mye hjemme. Han nekter å sove andre steder enn i senga si... -Litt kjedelig at han ikke vil sove i vogna heller.. Skulle gjerne gått tur mens han sov av og til.. Sindre har blitt stor gutt nå. 10 mnd snart. Han går langs møblene, det har han gjort en mnd allerede!!! Han har fått 5 tenner, og kan si "hade", vise hvor stor han er og klappe Og danser til musikk.. I dag tidlig fant jeg begge to på stuegulvet. Snuppa hadde tydeligvis vært på kjøkkenet og forsynt seg i kjøleskapet, for begge to var dynket i biovit og tran.. Hele stuegulvet fløt i den sleipe guffen.. Tok jo evigheter å vaske opp igjen!! De var alene på stuen i maks 90 sekunder mens jeg var på do.. Utrolig hvor fort de klarer å orndre seg!! :0 Knerten legger seg tidlig, så jeg har lang kveld. Han er som regel i seng i halv seks tiden.. Da kubber han... Men det hender han er oppe til syv også, hvis vi er på besøk.. Snuppa legger seg ca 7. Kveldene bruker jeg til å sy, strikke, se TV, eller rydde. Prøver meg også med et lite krafttak til å trene litt.. Har fått oss en stepmaskin, og jeg har gravd fram igjen dvden "boldtrening for dummies" (dansk). Har blitt så stiv i korsryggen og ellers i kroppen også, så nå må jeg bare ta meg litt sammen... Kjedelig, men dog.. Til helgen skal vi på fjelltur sammen med et vennepar. Til geilo. Det blir gøy! Snuppa har fått seg ski -50 kr på skibyttedag på idrettsenteret her.. Neste helg skal jeg på husmorferie til oslo -på sykurs. Gleder meg kjempemasse!! Og så skal jeg bo på plaza!! Gubben har ordna skikkelig overnatting til meg..hehe.. Herlig!! Snakk om morsdagspresang!!! Ja, det var en laang oppdatering fra meg og mine Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136651549-april-ah-fredagskveld-hjemme-alene/#findComment-136676249 Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nneliten Skrevet 28. januar 2008 #3 Del Skrevet 28. januar 2008 Her går det i ett, ja. Med to småtroll er det jammen nok å henge fingrene i. Minstemann, Brede fyller 1 år på torsdag. Han har i dag lært seg å reise seg midt på gulvet. Han stabber rundt, og har rekord på 9 skritt før han faller med et bums. Sondre er stort sett grei storebror, men har lært seg kunsten å erte lillebror - f.eks. holder ha frem en leke mot Brede, og akkurat i det Brede strekker seg for å ta den, gjemmer han den bak ryggen - og da hyler jo Brede. Sondre er nok også litt sjalu nå når Brede får så mye oppmerksomhet når han øver på å gå. "Sondre kan også gå!", sier han fornærmet - og stabber "liksom-ustøtt" mot oss. Ellers har vi en mammadalt (Sondre) og en pappadalt (Brede). Jeg gleder meg veldig til å begynne i ny jobb. Har oppsigelsetid til 8. april, men nå ble stillingen min lyst ut i helgen, så jeg håper jo at det blir ansatt noen så snart som mulig, sånn at jeg kan gå før. Kjenner at jeg er litt lite motivert om dagen, så det skal bli godt å komme i gang i den nye jobben. Og bonusen med den nye jobben, er jo at jeg får se Brede så mye jeg vil hele dagen :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136651549-april-ah-fredagskveld-hjemme-alene/#findComment-136682466 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå