Bella 31 Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Bestilte vogna på nett 6. desember og har enda ikke fått den. Har noen av dere andre her inne erfaringer med dette firmaet? De svarer verken på mail eller telefon når vi forsøker å komme i kontakt, så jeg blir litt stressa.
Bella 31 Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. januar 2008 Må korrigere meg selv, Zwergen Paradies heter de selvfølgelig.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Hei. Vi har også bestilt fra de og venter i spennig. Før vi bestilte mailet vi en del frem og tilbake og de virket OK. Spurte når vi kunne forvente å få den levert og fikk til svar at de fikk ny levering i uke 4 (gjalt svart i alle fall). Nå er uke 4 over så nå er jeg ekstra spent. Skal ringe de i morgen.
Bella 31 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2008 Fikk du tak i dem på telefonen? Når ca bestilte dere?
sivuna Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Kan være de har problemer med å få leveringene sine som de skal? Vet det er innført restriksjoner fra produsenten på at de snart ikke kan selge vogner til Norge fra utlandet på denne måten, pga klager fra norske butikker som syntes det var håpløst å selge de så mye dyrere her til lands.. Jeg bestilte fra babyjungle for et par uker siden, ventet litt ekstra fordi jeg ville ha en svar, men så kom den nettopp inn døra med tollpost! Jippi:D Håper det ordner seg og du får vogna snart! Får du ikke svar om du spør per mail? Da ville jeg prøvd å ringe..
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Har ikke fått tak i de enda:-/ Har sendt deg en PM.
Bella 31 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2008 Enda ikke noe livstegn fra dette firmaet.
en-to-tre Skrevet 23. februar 2008 #8 Skrevet 23. februar 2008 hei! jeg bestilte derfra tidlig i desember, men har ikke fått den. sendte flere mailer, og prøvde å ringe uten svar. Håper ikke den kommer heller, for jeg kjøpte en annen. tror nok det er et useriøst firma!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Jeg bestilte en TFK vogn fra Zwergen-paradies i slutten av januar. I morgen er det april og jeg har fremdeles ikke fått vognen. De svarer heller ikke på mail eller fax og tar ikke telefonen når vi ringer. Er det noen her som overhode har fått varer fra dette firmaet i det siste? Til dere som har bestilt TFK vogner, har de omsider dukket opp eller forblir de ulevert?
mammatilsommeren Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 var det 07 eller 08 modell dere bestilte. For 08 modellene kommer ikke før i begynnelsen av meg i norske butikker. Det var beskjed jeg fikk på barnas hus. er helt umulig å få tak i de!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #12 Skrevet 31. mars 2008 Hei, jeg har også gått i garnet til Herr Meiser. Bestilte vogn i desember... i begynnelsen av mars kom det en mail om at varene var klare til å bli sent og samme dag ble pengene trekt fra kontoen. Jeg ble selvsagt hoppende glad, men vi har fortsatt ingen vogn og det er jo umulig å få tak i de. Har mailet med TFK (www.buggy.de) og de har fått flere klager på zwergen paradies i det siste...
allegodetingertre Skrevet 31. mars 2008 #13 Skrevet 31. mars 2008 Vet i alle fall at ingen får lov å sende TFK vogner til Norge lenger. Mulig det er grunnen?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #14 Skrevet 1. april 2008 Jeg er sannelig ikke sikkert hvilke modell jeg har bestilt jeg. Jeg registrerte bestillingen 23. jan og 8. feb ble den endret fra mottatt til bearbeiding, etter det har det ikke vært aktivitet på siden. Utrolig merkelig dette her. Hvis ikke de kan selge TFK produkter til Norge burde de ha oppgitt det ved bestilling eller gitt oss beskjed i ettertid. Nå er vi mange som sitter rundt om og ikke vet om vi får vognen eller ikke. Det er utrolig dårlig kundeservice. Er det noen som har fått noe annet enn TFK produkter i det siste?
Makko med to små gutter Skrevet 1. april 2008 #15 Skrevet 1. april 2008 Importøren i norge har gjort avtale med produsententen om at tfk nettbutikker i andre land har lov til å selge vogner til norge, fordi i norge har vognene et helt annent prisnivå! -Dette er desverre lovlig prissammarbeid. Dette er grunnen til at babyjungle.nl har sluttet å ta inn tfk vogner, som de sier er at en produsent skal ikke styre vårt kundemarked. Håper dere får vognene deres!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #16 Skrevet 9. april 2008 utrolig, men sant - vi fikk vogna vår på døra i dag! da er jeg endelig fornøyd. bestilte i desember. kan ikke akkurat anbefale denne internettshoppen, elendig service.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #17 Skrevet 29. januar 2009 Advarsel !!!!! Vi kjøpte en TFK vogn på nettstedet Zwergen Paradies i januar 2008. Vi har etter mange runder med eieren enda ikke mottatt vognen. Han sier han har problemer med levering av TFK vogner. I mai i fjor lovet han oss pengene tilbake. De kom aldri. Etter utallige mail, fax og telefoner fikk jeg plutselig tak i innehaveren i fjor høst. Da tilbød han meg en tilsvarende vogn (annen farge og ikke sving hjul foran), noe jeg takket ja til. Ukene og månedene gikk uten at jeg fikk noe vogn. Før jul svarte han meg igjen. Denne gangen trang han person nummeret mitt, noe jeg selvfølgelig ikke ville gi han. Han sa han trang det for å få sendt vognen til meg. Jeg oppga da organisasjon nummer og et firma navn han kunne sende til (jeg har også gitt han mulighet til både overføre penger til tysk konto eller å sende vognen innenlands). Nå er ett år gått og jeg synes jeg har vært tilbøyelig nok. Nå er min tålmodighet brukt opp så neste steg nå er anmeldelse. Mitt råd er derfor: STYR UNNA Zwergen Paradies.
4skatter Skrevet 29. januar 2009 #18 Skrevet 29. januar 2009 Uff, skremmende! Har alle dere mistet pengene da? Takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå