Gå til innhold

Knerten kom på termindagen sin, han:-)


M*A*S*H*

Anbefalte innlegg

Kjente ingenting spesielt før vi la oss, har gått og kjent på stikninger og verking i tre uker, så jeg skvatt litt da vannet gikk midt i natten! Et halvt døgn etterpå var han ute, kjempesøt og stooooor, over 4 kg... En ganske intens opplevelse, helt uvirkelig da jeg fikk en sprell levende varm unge på magen, YES!!!! Nå driver vi og lærer sovetriks og bleieskift, travle dager! Gled dere jenter som fortsatt venter, det er heeeeerlig å få hilse på babyen etter 9 mnds venting!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med gutten! Heldig som har fått babyen din. Jeg har idag vært til div.us bla.ultralyd som vekstestimerer gutten til 4 kg slik som din. Godt å høre at du har født han og alt har gått bra, blir litt til at jeg sammenligner. Har nå 6 dgr.til terminen. Ha ei fin barseltid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Regnet med du hadde fått nå, siden du ikke har vært å se her inne på ei stund. Så gøy. Kos deg med den lille:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner, jenter! Det er helt uvirkelig fortsatt. Den fine gutten som ligger og "småprater" i søvne ved siden av meg her:-) Men litt styr med uante melkemengder som spruter i alle retninger og lite søvn. Enda kommer jeg sikkert til å lengte tilbake til denne tida hvor man bare kan ligge å beundre barnet sitt. Lykke til fortsatt jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...